Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
minimelona schreef:ik wil jullie ook helemaal niet leren kennen eigenlijk, want het slaat kant nog wal wat je allemaal roept, wat een vergelijking zeg ; HIV met zomerexceem?! en zieke grappen uithalen is al helemaal niet mijn equivalant van eerlijk zijn, maar hee wie ben ik...
barrye schreef:Nou ja,
laat ik dan maar toch even reageren. Meestal zodra ik ergens iets post wat niet strookt met de mededelingen c.q. ideeen van TS grijpt ze direct naar de pen en vliegen de minder vleiende geschriften je om de oren. Je begrijpt het al, ook tussen ons is de verhouding knap gestoord. Maar goed, wellicht krijgen we nu hierdoor een reactie van TS. Over Solo en zijn onzekere toekomst is genoeg geschreven. Kan alleen maar hopen daT EEN DERGELIJK "NORMAAL"SENSIBEL IBERISCH PAARD, VERLEGEN EN MET WAT WEINIG ZELF VERTROUWEN, gewoon op een goed plek terecht komt.
Over de misplaatste 1-APRIL grap is al genoeg gezegd.
De acties van stukken op facebook plaatsen met suggestie tot inslapen zijn niet nieuw voor TS. Volgens mij ging het echter niet om een shetlander, maar om een gewone gezonde jonge Welsh pony. Daar was geen baas naar de zin van TS voor te vinden, dus toen ook de mededeling dat hij natuurlijk ook best naar de slager kon. Ook toen een enorme opschudding, op andere fora dan. De pony is door een "ondercover-actie"van mensen op het Balinbgerhof-forum gekocht en leidt al jaren een prima leven bij de nieuwe eigenaar. Of de ophef niet voor TS een middel was om haar doel, en dus ook geld te krijgen is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Wanneer ik nu weer een dergelijk verhaal van haar tegenkom...denk ik er het mijne van........
Dit topic is voor bokkend Nederland vast geen reclame voor een bepaald bedrijf,
Mona81 schreef:Goh, heb toch ook sterk de indruk dat Patricia en TS dezelfde persoon zijn.
minimelona schreef:en ik weet het nou helemaal zeker dat het dezelfde persoon is, na die vergelijking van hiv en zomerexceem terwijl alleen TS dat van Mist gehoord kan hebben... trouwens effe voor mij hoor helemaal offtopic, maar bestaat er trouwens paarden hiv eigenlijk? ja ja ik weet het, ik ben ook eigenlijk blond van mezelf...
gekvanfleur schreef:Ik lees dit topic nu pas, maar verbaas me nog dat het zo lang goed is gegaan.
Bij de eerste post staan mijn nekharen al overeind..
´arme paardje heeft geen dekentje....´ Joh, als je die drie tientjes van een oude tweedehands niet kan missen is geen paard misschien een betere oplossing.
Klinkt heel hard, maar het lijkt wel een zielig verhaal van een pennymeisje.
TS: ik denk dat jij meer zelfmelij heeft als dat je paard dat heeft. Geef jezelf alstjeblieft een schop onder je kont en maak een beslissing die goed is voor het paard.
En typ gewoon het verhaal zoals het is, niet dat melodramatische gedoe.
Patricia45 schreef:We zullen maar zeggen Madame Minimelona, ja het zit in ons drinkwater dat we eerlijk zijn, ziek worden we alleen van mensen als jou die denken dat ze God op aarde zijn.
Ja loopt een beetje tegen iemand aan te zeiken (dit begrijp je misschien beter) terwijl je geen idee hebt waar je over praat, en mij ken je al helemaal niet.
En ja dieren met ongeneeselijke ziektes ook o.a HIV, extreem zomerexceem moet je afmaken.
Cynthiaaapje schreef:Patricia45 schreef:We zullen maar zeggen Madame Minimelona, ja het zit in ons drinkwater dat we eerlijk zijn, ziek worden we alleen van mensen als jou die denken dat ze God op aarde zijn.
Ja loopt een beetje tegen iemand aan te zeiken (dit begrijp je misschien beter) terwijl je geen idee hebt waar je over praat, en mij ken je al helemaal niet.
En ja dieren met ongeneeselijke ziektes ook o.a HIV, extreem zomerexceem moet je afmaken.
Oh, dus mijn merrie met longemfyseem moet ook afgemaakt worden? Kijk verder dan je neus lang is!
Als ik kon had ik Solo ook graag geholpen.. Ik hoop zo dat hij het beter krijgt..