Paardenliefde een natuurlijke liefde

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Paardenliefde een natuurlijke liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:05

ik wil jullie ook helemaal niet leren kennen eigenlijk, want het slaat kant nog wal wat je allemaal roept, wat een vergelijking zeg ; HIV met zomerexceem?! en zieke grappen uithalen is al helemaal niet mijn equivalant van eerlijk zijn, maar hee wie ben ik... 8)7

barrye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:07

Nou ja,
laat ik dan maar toch even reageren. Meestal zodra ik ergens iets post wat niet strookt met de mededelingen c.q. ideeen van TS grijpt ze direct naar de pen en vliegen de minder vleiende geschriften je om de oren. Je begrijpt het al, ook tussen ons is de verhouding knap gestoord. Maar goed, wellicht krijgen we nu hierdoor een reactie van TS. Over Solo en zijn onzekere toekomst is genoeg geschreven. Kan alleen maar hopen daT EEN DERGELIJK "NORMAAL"SENSIBEL IBERISCH PAARD, VERLEGEN EN MET WAT WEINIG ZELF VERTROUWEN, gewoon op een goed plek terecht komt.

Over de misplaatste 1-APRIL grap is al genoeg gezegd.

De acties van stukken op facebook plaatsen met suggestie tot inslapen zijn niet nieuw voor TS. Volgens mij ging het echter niet om een shetlander, maar om een gewone gezonde jonge Welsh pony. Daar was geen baas naar de zin van TS voor te vinden, dus toen ook de mededeling dat hij natuurlijk ook best naar de slager kon. Ook toen een enorme opschudding, op andere fora dan. De pony is door een "ondercover-actie"van mensen op het Balinbgerhof-forum gekocht en leidt al jaren een prima leven bij de nieuwe eigenaar. Of de ophef niet voor TS een middel was om haar doel, en dus ook geld te krijgen is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Wanneer ik nu weer een dergelijk verhaal van haar tegenkom...denk ik er het mijne van........

Dit topic is voor bokkend Nederland vast geen reclame voor een bepaald bedrijf,
Laatst bijgewerkt door barrye op 03-04-13 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

broadway

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:08

Tja....als je je vastgel..d hebt en géén kant meer op kunt ,maak er dan maar gauw een 1-april grap van !
Leg een schimmel onder een zeiltje en laat mensen in hun geloof....
Commentaar voor én via pb liegt er niet om....

ER LOPEN MEER GEKKEN BUITEN HET GEKKENHUIS ,ALS DAT ZE ERIN ZITTEN...HELAAS !

Ik geloof dat Solo géén hulp nodig heeft, die loopt wel weg voor zulke kneuzen....een paard speelt géén toneel maar doorziet wel de toneelspel of (on) eerlijkheid van de mens !
Zij heeft Solo juist nodig om aandacht te krijgen !

Via pb wordt gezegd dat de nieuwe eigenaar(es) hem krijgt voor 1500 euro en zelf paspoort,enten en chippen betalen !
Laatst bijgewerkt door broadway op 03-04-13 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

asterid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:11

Patricia, als je het dan allemaal zo goed weet, had je ook geweten dat die zomerexceempony nu erg gelukkig is bij mensen die wel om dieren geven en daar een prima leven leidt. Leg ook direct even uit waarom Nicole zo'n zieke grap uithaalt met dat gedichtje en dat zeiltje? Jij verwijt mensen dat ze zelf meer zien dan er was maar het was wel degelijk een opruiend bedoeld bericht van TS. En dan nu zielig doen dat niemand haar begrijpt, ze oh zo zielig is, dat mensen niet het hele verhaal kennen etc etc. Nou, ze heeft deze reacties van mensen volledig aan zichzelf te danken. En zo gaat het volgens mij al het hele leven van TS lang, maar een beetje zelfinzicht in actie-reactie ontbreekt bij TS. Dat mensen zoals jij en catano dan nog steeds TS de hand boven het hoofd houden zegt mij dat jullie of net zo knettergestoord zijn of gewoon een beetje dom. Of allebei. Als je nog iets zinnigs of verhelderende info hebt toe te voegen waardoor mensen wel gaan begrijpen waarom TS bonje heeft met de eigenaar, doe dat dan liever dan hier alleen maar stom lopen blaten dat we haar veroordelen, want dat ben ik met je eens, dat doen we zeker, maar wel op basis van haar eigen onlogische informatie.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:12

Wat moet Solo kosten en wanneer kan ik hem ophalen?

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:27

minimelona schreef:
ik wil jullie ook helemaal niet leren kennen eigenlijk, want het slaat kant nog wal wat je allemaal roept, wat een vergelijking zeg ; HIV met zomerexceem?! en zieke grappen uithalen is al helemaal niet mijn equivalant van eerlijk zijn, maar hee wie ben ik... 8)7

Ik vermoed dat dat een verwijzing naar mij was. Ik vang namelijk aidskatten op, TS weet dat, daar hebben we het in ons eerste telefoongesprek s'avonds na het afhalen vd deken over gehad.
PT ter lering; aids bij katten heet FIV+ geen HIV+, maar bedankt voor het advies.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:40

barrye schreef:
Nou ja,
laat ik dan maar toch even reageren. Meestal zodra ik ergens iets post wat niet strookt met de mededelingen c.q. ideeen van TS grijpt ze direct naar de pen en vliegen de minder vleiende geschriften je om de oren. Je begrijpt het al, ook tussen ons is de verhouding knap gestoord. Maar goed, wellicht krijgen we nu hierdoor een reactie van TS. Over Solo en zijn onzekere toekomst is genoeg geschreven. Kan alleen maar hopen daT EEN DERGELIJK "NORMAAL"SENSIBEL IBERISCH PAARD, VERLEGEN EN MET WAT WEINIG ZELF VERTROUWEN, gewoon op een goed plek terecht komt.

Over de misplaatste 1-APRIL grap is al genoeg gezegd.

De acties van stukken op facebook plaatsen met suggestie tot inslapen zijn niet nieuw voor TS. Volgens mij ging het echter niet om een shetlander, maar om een gewone gezonde jonge Welsh pony. Daar was geen baas naar de zin van TS voor te vinden, dus toen ook de mededeling dat hij natuurlijk ook best naar de slager kon. Ook toen een enorme opschudding, op andere fora dan. De pony is door een "ondercover-actie"van mensen op het Balinbgerhof-forum gekocht en leidt al jaren een prima leven bij de nieuwe eigenaar. Of de ophef niet voor TS een middel was om haar doel, en dus ook geld te krijgen is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Wanneer ik nu weer een dergelijk verhaal van haar tegenkom...denk ik er het mijne van........

Dit topic is voor bokkend Nederland vast geen reclame voor een bepaald bedrijf,

Amen barrye :j
Vooral de zin.
Normaal gevoelig iberisch paard! Wat onzeker nog en verlegen, maar niets mis met dit typje!!!!

Bij de shet, eigenlijk al veel eerder, ben ik afgehaakt van me aan te trekken van de aparte verhalen van TS
Het vervreemd mij eigenlijk nog steeds dat ze aanhangers krijgt....ook naar aanleiding van de filmpjes..
:') , eigenlijk erg lachwekkend.

Mona81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:52

Goh, heb toch ook sterk de indruk dat Patricia en TS dezelfde persoon zijn.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:54

Is Solo nou te koop of niet? Zo ja, dan graag de prijs en de datum waarop ik hem kan ophalen.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:27

Mona81 schreef:
Goh, heb toch ook sterk de indruk dat Patricia en TS dezelfde persoon zijn.

In principe niet. Als je even terugleest naar mijn reactie en die van patricia. Ik heb nooit, maar dan ook nooit een aanbod oid gedaan om hem te kopen. Het feit dat patricia dit gokt geeft aan dat ze niet van alle feiten op de hoogte is.

Wettelijk gezien mag alleen de eigenaar op dit moment het paard verkopen tenzij hij schriftelijk toestemming geeft aan TS om dit voor hem te doen. Degenen die dus belang hebben hierbij zullen met de wettelijke eigenaar contact op moeten nemen.

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:48

@betteke: een paar blz terug was er een bokker die de eigenaar kent, mss kun je zo via via Solo kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 20:24

en ik weet het nou helemaal zeker dat het dezelfde persoon is, na die vergelijking van hiv en zomerexceem terwijl alleen TS dat van Mist gehoord kan hebben... trouwens effe voor mij hoor helemaal offtopic, maar bestaat er trouwens paarden hiv eigenlijk? ja ja ik weet het, ik ben ook eigenlijk blond van mezelf...

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 20:27

minimelona schreef:
en ik weet het nou helemaal zeker dat het dezelfde persoon is, na die vergelijking van hiv en zomerexceem terwijl alleen TS dat van Mist gehoord kan hebben... trouwens effe voor mij hoor helemaal offtopic, maar bestaat er trouwens paarden hiv eigenlijk? ja ja ik weet het, ik ben ook eigenlijk blond van mezelf...

Nee, wel iets wat er enigszins op lijkt, maar dit virus komt niet voor in Nederland.
http://www.wageningenur.nl/nl/show/Equi ... anemie.htm
Laatst bijgewerkt door Brainless op 03-04-13 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 20:37

idd wat Brainless zegt, bij paarden en honden komt het officieel niet voor.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:09

gekvanfleur schreef:
Ik lees dit topic nu pas, maar verbaas me nog dat het zo lang goed is gegaan.
Bij de eerste post staan mijn nekharen al overeind..

´arme paardje heeft geen dekentje....´ Joh, als je die drie tientjes van een oude tweedehands niet kan missen is geen paard misschien een betere oplossing.
Klinkt heel hard, maar het lijkt wel een zielig verhaal van een pennymeisje.

TS: ik denk dat jij meer zelfmelij heeft als dat je paard dat heeft. Geef jezelf alstjeblieft een schop onder je kont en maak een beslissing die goed is voor het paard.
En typ gewoon het verhaal zoals het is, niet dat melodramatische gedoe.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:47

Thanks Brainless en Mist, duidelijke link trouwens!

Stoom komt trouwens mijn oren uit al een paar uur lang, want hoe durft TS eigenlijk en dan nog onder valse naam ook; om te stellen dat alles wat HIV heeft en/of zomer exceem afgemaakt moet worden,
Over een gegeven paard in de bek kijken gesproken zeg...
Ik voel gewoon plaatsvervangende schaamte tegen over Mist voor iets wat ik niet heb gedaan...

Schofterig heb er geen andere woorden voor eigenlijk....

Ik hoop zo dat Solo heel snel weg is daar...

Patricia45

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 23:54

Snap je nu nog steeds niet dat ik niet Nicole ben maar gewoon iemand anders en ook onder mijn eigen naam dit gesprek voer, niet iedereen is het met jou eens,.
En een koud bad help voor veel dingen :brr:

Patricia45

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 08:03

Betteke, bel de eigenaar, rel dat hij stalgeld betaald en koop dat paard, meld je met de papieren en aankoop bewijs bij PT en je krijgt hem zo mee!

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 08:17

Als de eigenaar het paard verkoopt dan hoort het paard mee te gaan met de "nieuwe"eigenaar

Maar iets in mij zegt dat dat niet gaat gebeuren

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 09:30

Patricia45 schreef:
We zullen maar zeggen Madame Minimelona, ja het zit in ons drinkwater dat we eerlijk zijn, ziek worden we alleen van mensen als jou die denken dat ze God op aarde zijn.
Ja loopt een beetje tegen iemand aan te zeiken (dit begrijp je misschien beter) terwijl je geen idee hebt waar je over praat, en mij ken je al helemaal niet.
En ja dieren met ongeneeselijke ziektes ook o.a HIV, extreem zomerexceem moet je afmaken.

Oh, dus mijn merrie met longemfyseem moet ook afgemaakt worden? Kijk verder dan je neus lang is!

Als ik kon had ik Solo ook graag geholpen.. Ik hoop zo dat hij het beter krijgt..

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 09:38

Cynthiaaapje schreef:
Patricia45 schreef:
We zullen maar zeggen Madame Minimelona, ja het zit in ons drinkwater dat we eerlijk zijn, ziek worden we alleen van mensen als jou die denken dat ze God op aarde zijn.
Ja loopt een beetje tegen iemand aan te zeiken (dit begrijp je misschien beter) terwijl je geen idee hebt waar je over praat, en mij ken je al helemaal niet.
En ja dieren met ongeneeselijke ziektes ook o.a HIV, extreem zomerexceem moet je afmaken.

Oh, dus mijn merrie met longemfyseem moet ook afgemaakt worden? Kijk verder dan je neus lang is!

Als ik kon had ik Solo ook graag geholpen.. Ik hoop zo dat hij het beter krijgt..

en dus ook mijn vriendins paard met copd? moeten we die ook gelijk afmaken??

je bent echt gestoord he

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 09:46

tjonge, laat je toch niet opfokken allemaal. Doet allemaal niet ter zake in dit topic.

barrye

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 10:07

Ik zou me inderdaad niet zo op laten fokken . Laten we ons gewoon beperken tot de kern van de zaak. Een ander passend adres voor Solo.

Volgens mij, zit TS toch ook wel stilletjes te genieten van al het gekrakeel wat hier losbarst. Hoe mensen zich op kunnen laten stoken!! Gewoon je beperken tot de feiten. Als we uiteindelijk nog te horen krijgen hoe het afgaat lopen............................

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:37

Wel jammer dat ze nu niet meer met haar "mooie" verhalen komt

Patricia45

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:42

De paardenbiefstuk gaat op het moment voor 3,99 de kg moet zeggen ik eet er met smaak van, ook voor jullie een smakelijk middagmaal