Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KiWiKo schreef:zie je........... daar komt dat nou van![]()
![]()
ach je wil niet weten hoeven springruiters er dronken op hun paarden even een 140 of 160 parcoursje springen
Katja schreef:Mocht je echt vastlopen stuur me dan maar een pm. Ben handig genoeg met paarden die zich niet laten vangen en ik woon redelijk om de hoek.
femmefatale1 schreef:[Maar om even terug te komen op dat slimme dier..
Waarom pakt de TS em niet eens bij de neus, of bij zijn oor.. en dan uiteraard wel vast blijven houden![]()
Yinari schreef:Nou, rijden met tranquilgel in ieder geval niet. Voor het vangen vind ik het nog wel een goed bedachte optie
. Ook goed uit te voeren ondanks alle andere paarden in het land.
KiWiKo schreef:femmefatale1 schreef:[Maar om even terug te komen op dat slimme dier..
Waarom pakt de TS em niet eens bij de neus, of bij zijn oor.. en dan uiteraard wel vast blijven houden![]()
inderdaad neus vastpakken en dichtknijpen als hij weg wil............ en niet meer loslaten tot dat hij denkt......... OK
KiWiKo schreef:lijkt me anders niet zo heel veel zin hebben saskia![]()
saskiakefie schreef:KiWiKo schreef:lijkt me anders niet zo heel veel zin hebben saskia![]()
hoe heet jij ook alweer, renee?
iig: waarom ga jij altijd uit van een harde aanpak?
alleen omdat je met hele moeilijke paarden hebt gewerkt, en voor de slacht vandaan hebt geplukt?
moest je die altijd met geweld behandelen?
KiWiKo schreef:Ik haal nooit een paard bij de slager weg............ echt niet
En een neus dichtknijpen is niet echt een harde aanpak hoor als het paard in kwestie niet een grijntje respect voor je heeft![]()
Maar hoe ga jij het oplossen dan Saskia? jij gaat NU naar dat land en jij gaat NU met het dier aan het werk...... hoe voorkom jij dat het zich NU losrukt......
kom maar met hoe het wel moet, als je zo stellig weet hoe het niet moet