Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Patricia45 schreef:Zo ik kom ook mijn zegje doen, fijn dat alle mensen die Nicole afkraken haar niet eens kennen en klaar staan met een oordeel. Hoe durven jullie te oordelen over zaken waar jullie niet bij zijn geweest en dus ook niet weten, hoe het paard Solo is aangeleverd!
Laten we het simpel houden: Als je een paard op een stal plaatst heb je het fatsoen om stal geld te betalen daar is geen discussie over mogelijk.
Patricia45 schreef:Als je goed leest; lees je dat de "eigenaar dhr. Mario" een paard bij iemand neer zet en beloofd stalgeld te betalen, en dit gewoon niet doet.
En als je een beetje fatsoen in je lijf hebt kraak je niet iemand( Nicole) af zonder de feiten te kennen. En dit is bij vele van jullie niet het geval.
Daar komt bij dat Paardentango dus Nicole een fatsoenlijk mens is en handelt naar eer en geweten, wat inhoudt dat gewoon netjes voor het paard zorgt.
Dat jullie denken iets te zien aan een zeiltje plus gedicht, geeft alleen maar aan dat jullie zelf een slecht geweten hebben!!!
Patricia45 schreef:Als je goed leest; lees je dat de "eigenaar dhr. Mario" een paard bij iemand neer zet en beloofd stalgeld te betalen, en dit gewoon niet doet.
En als je een beetje fatsoen in je lijf hebt kraak je niet iemand( Nicole) af zonder de feiten te kennen. En dit is bij vele van jullie niet het geval.
Daar komt bij dat Paardentango dus Nicole een fatsoenlijk mens is en handelt naar eer en geweten, wat inhoudt dat gewoon netjes voor het paard zorgt.
Dat jullie denken iets te zien aan een zeiltje plus gedicht, geeft alleen maar aan dat jullie zelf een slecht geweten hebben!!!
Patricia45 schreef:Toch wel vreemd dat iedereen het zo goed weet, maar weet ook iemand waarom de eigenaar zich niet meldt en niet betaald??
En hoe komt het toch dat iedereen ervan uit gaat dat Solo onder het zeiltje ligt?
En iets erger maken, dat is niet meer mogelijk na jullie 'laatste oordeel
Patricia45 schreef:De afspraak is je stal hem enbetaald stalgeld, meer is er niet beloofd omdat dat ook niet kon.
Maar nog steeds de vraag: waarom komt de eigenaar er niet om?
En de shetlander was geen shetlander en zat vol met zomerexceem.
inderdaad worst er van draaien en niet lopen trutten!
En ja in woorden willen jullie van alles maar helaas niemand doet wat!!!
En oh ja, ik neem het voor Nicole op omdat ik namelijk erbij ben geweest toen het paard is gebracht en de afspraken zijn gemaakt, en ik heb er geen enkel financieel belang bij voor het geval jullie dat mochten denken.
Patricia45 schreef:Toch wel vreemd dat iedereen het zo goed weet, maar weet ook iemand waarom de eigenaar zich niet meldt en niet betaald??
En hoe komt het toch dat iedereen ervan uit gaat dat Solo onder het zeiltje ligt?
En iets erger maken, dat is niet meer mogelijk na jullie 'laatste oordeel
Patricia45 schreef:De afspraak is je stal hem enbetaald stalgeld, meer is er niet beloofd omdat dat ook niet kon.
Maar nog steeds de vraag: waarom komt de eigenaar er niet om?
En de shetlander was geen shetlander en zat vol met zomerexceem.
inderdaad worst er van draaien en niet lopen trutten!
En ja in woorden willen jullie van alles maar helaas niemand doet wat!!!
En oh ja, ik neem het voor Nicole op omdat ik namelijk erbij ben geweest toen het paard is gebracht en de afspraken zijn gemaakt, en ik heb er geen enkel financieel belang bij voor het geval jullie dat mochten denken.
Patricia45 schreef:Mondelinge afspraken zijn ook afspraken!
Natuurlijk kan ze hem niet aan je verkopen ze is immers geen eigenaar.
Dus kan ze ook geen gebruik maken van je aanbod.
Nu het stalgeld al zo is opgelopen is het wijsheid om het paard als onderpand te houden tot de eigenaar betaald.
En in tussentijd voor er goed voor hem gezorgd.
En om nogmaals terug te komen op het zeiltje; ik blijf erbij dat jullie meer denken te zien dan er is te zien.