Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
anneliesdj schreef:runningkawa schreef:Heb jij niet enkele berichten terug gelezen?
Wat bedoel je? Dat hij nu weer in zijn oude gewoonte teruggevallen is? Dat veranderd niets aan de oorzaak.
Iedereen heeft het maar over in een kudde zetten en laten opvoeden door andere paarden maar daar ligt het probleem niet. Hij is een gevaar voor mensen, zelfs al zou hij heropgevoed worden door een kudde dan nog zal dat weinig of niets veranderen aan zijn gedrag tegenover mensen, dat moet door mensen opgelost worden.
Citaat:Misschien komt het juist oa wel doordat hij steeds van tehuis wisselt

).... misschien een leuk speelmaatje, maar 'k denk dat ik 't niet aandurf met jouw Bertje...
Barmat schreef:Ik ben aan het kijken voor een goed alternatief, een goed tehuis dus, maar daar ben ik kritisch in. Als laatste optie is inslapen een idee, maar eerst kijken voordat ik dat doe, iedereen verdient een kans, toch?
De dieren worden verder met rust gelaten, alleen bij medische noodzaak en entigen en ontwormen worden ze gevangen, that's all. DAt klinkt mij iig prima in de oren 

JaneJansen schreef:Jee als waakhond is hij mss ook geschikt, niemand durft in elk geval dat semi-natuurgebied meer in! Hoop dat het lukt, succes!