hengsten met 2 kruinen lijken juist weer enorm vriendelijk en betrouwbaar, daar heb ik een onderzoekje naar gedaan op bokt maar ken geen honderden hengsten met 2 kruinen dus dat zegt niet alles..
paarden met 2 kruinen, ben ik van overtuigd, daar kunnen mensen enorm veel van leren..
wanneer mensen door hebben hoe het werkt, dat je met duidelijkheid, eerlijkheid, respect en een zeer diepgaande band het meeste bereikt dan valt me idd op dat dit vaak de topponys en paarden in de sport zijn, net dat beetje extra hebben ze
hoewel er ook gewoon veel paarden zijn die niet compleet begrepen werden waar ernstige ongelukken mee gebeurden..
mensen in het ziekenhuis door flinke valpartijen, paarden die uit zichzelf de sloot in kukelen met berijder erop etc..
9 van de 10 x niet schrikken als je ergens langs gaat en de 10e keer compleet op hol...
mede door dit topic komt ik er meer achter 'hoe mooi' het ook kan zijn!
had al veel van die gevallen gehad in de analyses, maar de mensen met echte grote problemen met 2 kruinen paarden hadden de overhand..
(logisch dat die ook sneller een analyse aan vragen dan mensen die er al goed mee om kunnen gaan)
erg leuk om in dit topic dus de mensen te treffen die het helemaal geweldig vinden en zo weer een 2 kruinenpaard aan zouden schaffen