Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ravottie18 schreef:bigone schreef:Ts, ik vind het heel erg wat je gebeurt is maar dit, het eventueel weer verkopen, dit had ik van jou niet verwacht. Nu je hem misschien niet kunt laten slachten komt in één keer weer verkoop in de picture? (zo lijkt het) Nu lijkt het alsof je probeert om nog wat centen te beuren en is dit zo dan valt me het ontzettend tegen gezien je eerdere berichten.
Slachten was voor mij nooit een optie! Het zou sowieso inslapen worden, dus winst van centen wil ik helemaal niet en daar gaat het ook niet om! Ik kreeg bericht dat er iemand wou komen kijken en dat heeft die ook gedaan. Kwam aan met trailer en centen lagen op tafel, maar ik kon het niet, omdat ik niet hetzelfde wou zijn als deen waar ik hem van heb gekocht, al wist die jongen wel zijn geschiedenis. Dus maak je maar geen zorgen, hij staat nog steeds bij mij op wei..
Ayasha schreef:Als die DA geen jonge mama was zou het niet erg zijn dat ze slachtoffer werd?
Ik vind dat altijd zo'n raar argument/verhaal... Alsof het voor iemand zonder kinderen niet zo erg is. Net als "stel je voor dat ie een kind pakt"... Ja want als ie een volwassene pakt valt 't wel mee...
Je laat dat dier slachten omdat hij gevaarlijk is voor iedereen, niet omdat ie een moeder of een kind zou kunnen pakken.
GabberGill schreef:Er zit een bepaald patroon in zijn gedrag. Alleen komt hij er niet met een onzeker iemand.
Dat hij aanvalt is zeer zeker niet correct en al helemaal de manier hoe niet. Alleen de laatste pb heeft mij een bepaald deel van zijn aanvalsmomenten laten inzien. Ik denk dat hij zeker wel geholpen kan worden alleen moet je met deze wel opletten.
Ayasha schreef:GabberGill schreef:Er zit een bepaald patroon in zijn gedrag. Alleen komt hij er niet met een onzeker iemand.
Dat hij aanvalt is zeer zeker niet correct en al helemaal de manier hoe niet. Alleen de laatste pb heeft mij een bepaald deel van zijn aanvalsmomenten laten inzien. Ik denk dat hij zeker wel geholpen kan worden alleen moet je met deze wel opletten.
Eerlijk gezegd, gezien jouw reacties in het topic en de vermenselijking die je steeds doet, ben je de laatste bij wie ik dit paard zie goed komen...
SVRL: Het is gewoon iets wat ik vaker lees bij onberekenbare dieren. Dat ik jou er nu uit pik is eerder toevallig dan persoonlijk. Als een dier een volwassen iemand aan valt komt er vaak ook "stel dat het een kind was geweest" of "stel dat ie de volgende keer een kind pakt" en variaties daar op... Ik vind dat gewoon altijd zo gek.Niet meer of niet minder.
GabberGill schreef:Mijn kind gaat sowieso niet meer mee naar de paarden en ik ben er ergens niet happig op zeg ik eerlijk. De verwondingen zijn hels. Hij komt dan ook niet op een stal waar andere met hem in aanraking komen of iets dergelijks. Doe het zelf stal dus alleen ik ben dan degene die het doet. Ik ben er goed over aan het nadenken en de TS net zo goed. Het is niet zo dat hij per direct gehaald wordt.
Ik heb er meerdere gehad. Ik vermenselijk niks. Ben me zeker bewust van het paard en zijn kracht en ook zijn killerinstinct. Ik weet ook dat dit niet het verhaal van streng toespreken wordt. Ik probeer een stuk geschiedenis van hem terug te halen en heb tot nu toe een bepaald type paard in mijn hoofd. Of ik het zou doen is niet zeker.
Wel heel knap dat jij weet hoe ik met paarden omga
Ayasha schreef:Hoe je met paarden om gaat weet ik niet maar ik kan me wel baseren op je berichten op bokt en daar een conclusie uit trekken.
GabberGill schreef:Die ik in wilde laten slapen? Klopt als een bus. Paard staat er nog steeds en heb ik mijn handen vanaf getrokken. Zoals ik al meerdere malen aangaf was hij dusdanig verrot dat hij geen rijpaard ging worden en zodra hij dat zou worden zou hij binnen een jaar ingeslapen worden omdat hij helse pijnen gaat krijgen. Dat heeft vrij weinig met mij te maken denk ik zelf.
Heeft dat iets met dit te maken?