Katie1989 schreef:En dan hebben jullie waarschijnlijk haar 1 april grap gemist? Een zielig rijmpje (duidelijk over Solo), met een foto van een paard onder een zeil. Ik, als vorige eigenaresse en degene die nog altijd contact heeft met de eigenaar, schoot vol. Ik heb ook met Paardentango contact gehad, heb m'n best gedaan zo goed mogelijk te bemiddelen tussen eigenaar en PT, dat allemaal omdat ik het paard destijds een beter leven heb beloofd. Ik ben bij Solo op bezoek geweest, en ben oprecht begaan met dit paard. Had ik het geld gehad had ik het paard, zelfs voor de hoge prijs die er nu voor staat, gekocht en was ik mijn belofte nagekomen. Nu roei ik met de riemen die ik heb.
Ontdaan en verontwaardigd belde ik dus PT op.. Nee hoor, Solo stond daar nog gewoon springlevend, of ik het geen leuk grapje vond.. 1 april, haha.
Al mijn begrip voor de situatie van PT, waar ik sowieso al twijfelde over haar oprechtheid, maar toch bleef geloven, is in 1 keer weggevaagd. Nee, dit zijn geen grapjes. Leugen na leugen heb ik voorbij zien komen in dit topic, maar nooit heb ik mijn mond open getrokken, je zorgt met liefde voor Solo en dat waardeer ik. Voor mij ben je nu echter te ver gegaan, ik voel me gekwetst en zie niet in waarom ik je nog langer een hand boven het hoofd moet houden. Voor mij heb je definitief afgedaan..
Als dit klopt, dan haalt dat wel de geloofwaardigheid van de verhalen van TS onderuit. Wat een teleurstelling. Het is zo tegenstrijdig aan elkaar. Er wordt gezegd dat het paard voorop staat en ondertussen wordt er de hoofdprijs voor gevraagd. En alle adviezen en tips en opties worden genegeerd. Ik begrijp niet hoe je nou zo iets als 'aprilgrap' kunt doen. Sorry hoor.
Laatst bijgewerkt door zoutenootjes op 02-04-13 16:01, in het totaal 1 keer bewerkt