Paardenliefde een natuurlijke liefde

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 17:21

cyrus schreef:
en als de eigenaar hem zou verkopen, zal Paardentango hem waarschijnlijk niet meegeven, voordat de stalling is betaald.

Dat is een aanname die je nu maakt, geen feit :)
Zelf denk ik dat iets als dit geen kans maakt als nieuwe eigenaren op de stoep staan met een koopovereenkomst. Een belletje naar de lokale oom agent, inladen en klaar... Dat geeft voor PT alleen maar extra narigheid. Daarbij zie ik ook het nut niet voor PT, als ze Solo niet aan een nieuwe eigenaar mee zou geven dan lopen voor haar de kosten ook alleen maar op (stalling, voer, aanpassingen aan de omgeving, de dagelijkse verzorging die ze elke dag heeft etc.), plus ze heeft Solo's stal binnenkort nodig voor een ander paard.

Mist

Re: Paardenliefde een natuurlijke liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:04

Blijkbaar zijn er wel mogelijkheden, in de laatste pb die PT naar mij stuurde vroeg ze wanneer ik hem op kwam halen. Ik was er toen er echter al helemaal klaar mee, ten eerste omdat ze me al had verzekerd dat het paard niet dood hoefde (dat was de hele insteek) + dat ik heel andere dierentroubles aan mijn hoofd had en heb dus heb niet meer geantwoord.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 00:00

Mist schreef:
Blijkbaar zijn er wel mogelijkheden, in de laatste pb die PT naar mij stuurde vroeg ze wanneer ik hem op kwam halen. Ik was er toen er echter al helemaal klaar mee, ten eerste omdat ze me al had verzekerd dat het paard niet dood hoefde (dat was de hele insteek) + dat ik heel andere dierentroubles aan mijn hoofd had en heb dus heb niet meer geantwoord.

Huh???

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 01:53

Ja, idd. huh???? Ik krijg stilaan het idee dat dit topic steeds vreemder wordt en zou nu weleens willen weten hoe het allemaal zit!

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 02:45

Ik heb het hele topic net door gelezen en het word echt met elke pagina gekker.. PT Denk aan solo en niet aan jezelf.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 12:34

Steeds wordt er gezegd dat PT het paard niet kan verkopen omdat ze de eigenaar is. In het topic is echter duidelijk te lezen dat de eigenaar al in november/december 2012 (?) GEVRAAGD heeft aan PT of zij het paard wilde verkopen voor hem. Dus dat lijkt het probleem niet te zijn toch?
PT wil gewoon zoveel mogelijk geld halen uit een paard dat ze ergens als afdankertje op de kop heeft getikt.
Geloof Broadway nou maar en geloof Mist nou maar, want wat zij zeggen klopt zeker.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 12:45

Maar waarom dan zeggen dat er geen aanbiedingen voor hem zijn. Die zijn er dus wel. Benader dan die mensen en roep wat je er voor wil zeggen.
En vervolgens roep je wel tegen mist dat ze hem gratis kan komen halen? Is dat bluf of wat?

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 15:22

En dan hebben jullie waarschijnlijk haar 1 april grap gemist? Een zielig rijmpje (duidelijk over Solo), met een foto van een paard onder een zeil. Ik, als vorige eigenaresse en degene die nog altijd contact heeft met de eigenaar, schoot vol. Ik heb ook met Paardentango contact gehad, heb m'n best gedaan zo goed mogelijk te bemiddelen tussen eigenaar en PT, dat allemaal omdat ik het paard destijds een beter leven heb beloofd. Ik ben bij Solo op bezoek geweest, en ben oprecht begaan met dit paard. Had ik het geld gehad had ik het paard, zelfs voor de hoge prijs die er nu voor staat, gekocht en was ik mijn belofte nagekomen. Nu roei ik met de riemen die ik heb.

Ontdaan en verontwaardigd belde ik dus PT op.. Nee hoor, Solo stond daar nog gewoon springlevend, of ik het geen leuk grapje vond.. 1 april, haha.

Al mijn begrip voor de situatie van PT, waar ik sowieso al twijfelde over haar oprechtheid, maar toch bleef geloven, is in 1 keer weggevaagd. Nee, dit zijn geen grapjes. Leugen na leugen heb ik voorbij zien komen in dit topic, maar nooit heb ik mijn mond open getrokken, je zorgt met liefde voor Solo en dat waardeer ik. Voor mij ben je nu echter te ver gegaan, ik voel me gekwetst en zie niet in waarom ik je nog langer een hand boven het hoofd moet houden. Voor mij heb je definitief afgedaan..

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 15:38

mijn god....wat een galgenhumor...die spoort niet,nu weet ik het zeker.

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 15:59

Katie1989 schreef:
En dan hebben jullie waarschijnlijk haar 1 april grap gemist? Een zielig rijmpje (duidelijk over Solo), met een foto van een paard onder een zeil. Ik, als vorige eigenaresse en degene die nog altijd contact heeft met de eigenaar, schoot vol. Ik heb ook met Paardentango contact gehad, heb m'n best gedaan zo goed mogelijk te bemiddelen tussen eigenaar en PT, dat allemaal omdat ik het paard destijds een beter leven heb beloofd. Ik ben bij Solo op bezoek geweest, en ben oprecht begaan met dit paard. Had ik het geld gehad had ik het paard, zelfs voor de hoge prijs die er nu voor staat, gekocht en was ik mijn belofte nagekomen. Nu roei ik met de riemen die ik heb.

Ontdaan en verontwaardigd belde ik dus PT op.. Nee hoor, Solo stond daar nog gewoon springlevend, of ik het geen leuk grapje vond.. 1 april, haha.

Al mijn begrip voor de situatie van PT, waar ik sowieso al twijfelde over haar oprechtheid, maar toch bleef geloven, is in 1 keer weggevaagd. Nee, dit zijn geen grapjes. Leugen na leugen heb ik voorbij zien komen in dit topic, maar nooit heb ik mijn mond open getrokken, je zorgt met liefde voor Solo en dat waardeer ik. Voor mij ben je nu echter te ver gegaan, ik voel me gekwetst en zie niet in waarom ik je nog langer een hand boven het hoofd moet houden. Voor mij heb je definitief afgedaan..

Als dit klopt, dan haalt dat wel de geloofwaardigheid van de verhalen van TS onderuit. Wat een teleurstelling. Het is zo tegenstrijdig aan elkaar. Er wordt gezegd dat het paard voorop staat en ondertussen wordt er de hoofdprijs voor gevraagd. En alle adviezen en tips en opties worden genegeerd. Ik begrijp niet hoe je nou zo iets als 'aprilgrap' kunt doen. Sorry hoor.
Laatst bijgewerkt door zoutenootjes op 02-04-13 16:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 15:59

Jezus, van dit word ik nu eens kotsmisselijk :r
Je zou het zo gek niet eens kunnen verzinnen -O-

Walgelijk.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 17:16

Veulen84 schreef:
Maar waarom dan zeggen dat er geen aanbiedingen voor hem zijn. Die zijn er dus wel. Benader dan die mensen en roep wat je er voor wil zeggen.
En vervolgens roep je wel tegen mist dat ze hem gratis kan komen halen? Is dat bluf of wat?

Even iets rechtzetten; ze heeft hem nooit gratis aan mij aangeboden, er wordt een prijs voor gevraagd van ongeveer het dubbele wat de echte eigenaar er voor wil hebben.
In het laatste mailtje naar mij werd geen prijs genoemd, die had ik eerder al doorgekregen en blijkbaar werd er vanuit gegaan dat ik dat wel even op tafel zou leggen door PT.

@Katie; wat moet jij geschrokken zijn -O- ik wil je tevens ook mijn excuses aanbieden dat ik jou niet meer gecontacteerd heb na vorige week, zoals ik eerder al zei in dit topic, was er eigenlijk helemaal klaar mee en wist op een gegeven moment ook niet meer wie ik moest geloven, daarbij nog mijn eigen dierendrama's ondertussen. Was niet elegant van mij-sorry.

@PT; zoek aub hulp voor jezelf, want dit gedrag kan echt niet! Je kunt misschien teleurgesteld zijn over de reacties in dit topic, maar nogmaals, die heb je zelf veroorzaakt...en nu doe je het weer. Onbegrijpelijk.

schrikdraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 17:26

Ik ben een stille mee lezer van dit topic.
Ook ik zag geen bang paard maar wel een vrouw met veel tekst waar geld de boventoon voerde, beginnende het zielig verhaal over de deken.
Nu op de laatste pagina is dat helemaal duidelijk.
Geen liefde voor dit paard maar liefde voor geld.

Ts geef dit paard aan mist en blijf voortaan ver weg bij dieren, ze zijn meer waard dan jou.

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 17:44

Dit is te gek voor woorden

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 17:58

*komt uit meeleesmodus*

Ik vraag me af hoe Ts zou reageren moest Solo verkocht worden en de nieuwe eigenaar, met de papieren in de hand, Solo komen opeisen. Zij heeft een contract (hoop ik) met de huidige eigenaar en heeft dus geen zaken met de nieuwe. Dan is ze zowel Solo als het geld kwijt...
@katie: kloppen de verhalen over de eigenaar? Of horen we vooral TS haar interpretatie?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 18:43

Katie1989 schreef:

Gatverdamme -:(- -:(-

Solo verdiend gewoon een mooi leven. Maar ik ben bang dat hij straks is gijzeling komt te zitten omdat PT er graag beter van wil worden.
Er moet wel ergens een plek zijn voor hem (hij is echt heel leuk), maar ik ben bang dat elk voorstel dat er nu van komt... Het niet genoeg is voor PT.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 19:02

Jezus TS wat ben jij nou toch een ziek wijf zeg... Dat flik je toch niet zeker wat ik nou van Katie1989 lees!! Mot je effe wat realiteit in die lege harses van je geslagen krijgen ofzo??

Trouwens hier nog 1 die recht achter Mist staat en zeker weet dat wat zij zegt waarheid is, Mist is namelijk echt zon persoon die alles voor alle dieren in nood over heeft, kan het persoonlijk beamen namelijk!!

Wat een show trouwens zeg, al die godvergeten moeite om een paar honderd euro te kunnen verdienen (denkt TS dan) en dan nog erbij durven zetten dat ze een gegeven deken moest ophalen alsof het raar was dat die niet met een strik eromheen bij haar voor de deur werd gelegd...heb je toch een geschifte lui in het paardenwereldje zeg, echt niet normaal meer, en denk nou niet TS dat je echt talent hebt als actrice want hier lusten de honden nog geen brood van zo slecht zit het in elkaar...
:O
heb trouwens medelijden met al jou beesten eigenlijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 19:11

En dan nog zo eens wat; wie vraagt er nu eigenlijk die hoge prijs? TS of de daadwerkelijke eigenaar? Want als het paard word verkocht moet dit toch echt door de eigenaar gebeuren, TS kan bleeren wat ze wil maar ze bezit het dier niet en is het verkocht kan die a la minuut weg daar, zijn de gemaakte kosten toch echt een probleem voor TS en ex eigenaar, zoeken die het toch lekker uit samen?

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 19:24

Goed plan :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 19:26

Nikass schreef:
Goed plan :j

hahaha, welke van de al 600 die aangeboden zijn, dan eigenlijk?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 20:53

hoeveel achterstallig stalgeld moet die eigenaar nog aan TS betalen?
Dan begrijp ik wel waarom TS er iets op het bedrag wil hebben.
Dat is dan ook het enige wat ik begrijp van TS :7

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 21:18

nou jeeetje zeg, die reactie gaat wel te ver minimelona, ik tem even.
verder ben ik het er mee eens dat het nou niet helemaal slim is wat de TS gedaan heeft en ik het hele verhaal ook niet meer zo geloofwaardig vind..
ik hoop dat solo een fijn baasje vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 22:43

Denk niet dat ik te ver gaat xchanel, denk dat je aardig ziek in je knarretje bent als je dit soort 1 april grappen denkt te kunnen uithalen met ex eigenaren die nog hartstikke betrokken zijn bij het dier, kom op zeg als dit soort ongein "niet slim" noemt, vind ik het eigenlijk juist de "understatement" van het jaar hoor...

@geerke, ik heb via pb vernomen dat het niet alleen meer om achterstallig stalgeld gaat, maar er ook "meerkosten" worden doorberekent door advocaat van TS, want hier kunnen we lang en kort over gaan ouwehoeren met zijn allen, de prijs zal alleen maar gaan stijgen, omdat eigenaar dus de prijs heeft verdubbelt in de hoop hier kosteloos nog uit te kunnen komen, zal niemand op ingaan, omdat dan de nieuwe eigenaar uiteindelijk voor de kosten voor stalling, onderhoud en het "fantastische" eindresultaat wat TS heeft bereikt met Solo mag gaan betalen, lijkt me een uiterst vreemde constructie eerlijk gezegd; zie het al gebeuren dat als ik mijn paard verkoop (wat ik nooit en te nimmer zal doen trouwens) ik daar alle kosten die het mij in afgelopen jaren heeft gekost bij de verkoopprijs zou optellen, gaat toch nergens meer over en leuk en aardig maar krijgt Solo zo nooit een nieuwe baas, juist door TS zelf, ik krijg eerlijk gezegd alleen maar meer zin om er iig nog iets aan hersenfuncties bij TS in te rammen, sorry, maar dit is gewoonweg wreed voor Solo wel te verstaan he...

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 00:04

ja ik zie hier ook niet dat minimelona te ver zou gaan. Laten we even reëel blijven: TS is te ver gegaan, meerdere keren. Daar mag toch op gewezen worden?

castano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 00:21

mmm ik vind TS/PT nog nog steeds een geweldig mens...
ahhah zal wel de enige zijn..:) maar dat boeit mij niet xx