_sparta_ schreef:De oorzaak is wel weg te halen, maar wil je niet. Dat is wat anders. Uit angst wil je dat niet. Maar je kunt jezelf niet veilig stellen als je een paard zo behandeld. Die krijg jij nog terug op je bordje. Of jen hebt een verswchrikkelijk goedzak getroffen.
Maar ik ga het topic verlaten. Ik heb ondertussen wat informatie gekregen en in dit topic zijn dingen niet verteld zoals ze zijn. Dingen weg gelaten om het topic naar de hand te zetten. En duidelijk is dan helemaal dat mijn gevoel van niet echt willen leren en onkunde klopt.
En dat klopt, daar kan ik me niet in verplaatsen. Omdat ik gewoon weet dat het anders kan, binnen deze maand al.
Maar daar is geen wil. En dan ben ik ook niet toegeeflijk in mijn antwoorden. Ik praat mensen niet naar de mond, ik praat voor het dier.
Naar die info ben ik heel benieuwd. mag ook via pb. Maar zolang jij niet weet hoe vork in de steel zit kan jij op een ander zijn kwaliteiten niet oordelen. betreffende paard heeft gister zijn leven voor ts en zichzelf makklijk gemaakt, doormiddel van wederzeids respect ongeacht basis.