Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Jessica schreef:Ik ben nu net weer terug ben er 2 uur geweest, en ga er nu weer heen.
Ik heb gedaan wat hierboven staat, staan waar hij staat en als hij ergens anders gaat staan daarheen lopen, het heeft een hele tijd gewerkt, hij kwam iedere keer naar me toe om te kijken op een gegeven moment, ik heb hem niet beloond met snoepjes puur met een aai en mijn stem, daarna negeerde ik hem, toen ik op een gegeven moment het hater erbij had kwam hij dus weer helemaal niet meer en verschuilde zich tussen de rest van de paarden, Boaz kwam er deze keer niet telkens tussen, ik ga nu weer terug.
Ik heb nog niet alle reacties kunnen lezen in de tussentijd, sorry daar ga ik vanavond mee verder.
suleilitha schreef:Nou Jessica, dat klinkt al als een goed begin. Ik ben benieuwd naar het vervolg.
Ninx schreef:suleilitha schreef:Dus mensen mogen niet zeggen wat ze denken van de manier waarop dit beest met mensen aan de haal is gegaan????
Ff dimmen, ga jij je paarden eens even lekker buiten zetten![]()
Hier krijg je een hoge bloeddruk van!
Trouwens, jij claimt deze pony binnen een maand wedstrijdklaar te hebben? (lijkt me erg ongezond)
Misschien wil iedereen daar in dit topic geld op zetten? Gaan we eens een wedje makenAll talk and no action gets us nowhere!
Als je weet hoe het moet, noem je prijs, en ga helpen!![]()
![]()
En wedstrijdklaar lijkt me dan niet nodig, maar er een handelbare pony van maken lijkt me eerst voldoende.
![]()
Beetje shiny happy people blijven met dit mooie weer jongens!
suleilitha schreef:Nou Debiel, ik ga niet voor een kleine vergoeding anderhalf uur heen en anderhalf uur terug rijden.
Verder geeft de ts aan hoe ze vandaag is begonnen met de benadering van haar paard en het is altijd nog de beste manier dat ze het zelf oplossen, omdat de pony ook met hen te maken heeft.
suleilitha schreef:Nou Debiel, ik ga niet voor een kleine vergoeding anderhalf uur heen en anderhalf uur terug rijden.
Verder geeft de ts aan hoe ze vandaag is begonnen met de benadering van haar paard en het is altijd nog de beste manier dat ze het zelf oplossen, omdat de pony ook met hen te maken heeft.
suleilitha schreef:Zoals Jessica het nu beschrijft doet ze het toch goed.
melaniepk schreef:Verder ben ik het eens met het feit dat je te vroeg beloond hebt, belonen doe je pas als je een halster om hebt en iets bereikt hebt wat je nog niet eerder bereikt hebt, je stelt je nu namelijk weer als mindere op door hem eten te geven
_Jessica schreef:Ik heb gedaan wat hierboven staat, staan waar hij staat en als hij ergens anders gaat staan daarheen lopen, het heeft een hele tijd gewerkt, hij kwam iedere keer naar me toe om te kijken op een gegeven moment, ik heb hem niet beloond met snoepjes puur met een aai en mijn stem, daarna negeerde ik hem, toen ik op een gegeven moment het hater erbij had kwam hij dus weer helemaal niet meer en verschuilde zich tussen de rest van de paarden,
suleilitha schreef:Even off-topic, heb je niks anders te doen dan continu mijn posts in de gaten te houden, Ninx?
Tieneke schreef:Ninx en Suleilitha, ik denk dat het beter is voor iedereen als jullie nu gewoon niet op mekaar reagerenNiemand hoeft de sfeer te verpesten door te katten of door te katten op iemand die aan het katten is
![]()
Belonen met eten kan imo wel, maar ook met belonen moet je consequent zijn. Wat poes zegt dus.