juul kan ik ook alles mee,ze heeft het ook niet op mij voorzien (en anders praat ik het gewoon goed,

; zovan: ja, je weet dat als ze eet dat ze kan uithalen, loop er dan ook niet langs!) ze heeft overigens nog nooit iemand geraakt (mens dan he) maar wel op een millimeter net niet geraakt is vaak voorgekomen, alsof ze t berekent!
sonjim: inderdaad net de mijne! kindjes kunnen er in de paddock zonder problemen op rijden maar buiten met een volwassene, oei! en dan van die schijnaanvallen met de tanden bloot uitvoeren, is ook altijd leuk aan de longe, even op de achterbenen naar je toe komen lopen enzo....ik vind het wel leuk (mag ook wel na 23 jaar). en ze was echt (toch die 2 kruinen) al zo toen ik haar kocht (3 maanden oud).
nog een leuke: ze liep altijd zo op de trailer, tot we haar eens uit kliniek utrecht moesten ophalen en ze niet wilde, ging een ervaren paardenmeid zich er mee bemoeien dat die het wel even zou doen, haha ik wist al dat t niet zou lukken,ik zag het aan juuls ogen, vervolgens (na een uur, je schaamt je zo'n beetje dood) kwam de heel oude stalhulp van de kliniek met een heksenbezem aanzetten, hij zei: in die 100 jaar dat ik hier rondloop is het nog niet voorgekomen dat ik er eentje niet in krijg, nou.....dit werd zijn eerste, ze beukte de bezem door tweeen en was over de rooie niet te kort, achteraf had ik spijt dat ik mij liet imponeren door de omstanders maarja....
uiteindelijk heb ik het haar tot rust gekregen en het netjes gevraagt: lieve lieve juultje stap er nou alsjblieft in, en jahoor ze ging op de trailer! als ze iets niet wil dan wil ze niet, niets krijgt haar dan zover!