tirza_ schreef:ik zou het wel doen. dan weet je igg zeker dat je der te pakken krijgt !
als je dicht genoeg kunt komen om een halster te pakken, kan je ook dicht genoeg komen om een touw om de hals te doen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

tirza_ schreef:ik zou het wel doen. dan weet je igg zeker dat je der te pakken krijgt !

xStrawberry schreef:Ik doe wel altijd een halster om, maar soms kan die um af doen. Dan moet ik even zoeken
tootje93 schreef:Ik zou het niet doen. Ik heb liever dat mijn paard denkt van bekijk het maar dan dat ze vast komt te zitten in haar halster of iets dergelijks

xMarjolijn schreef:Wij hebben altijd de halsters om in de wei.
En eigenljk nog nooit problemen mee gehad. Alleen wel eens dat ze het kwijtraakte omdat het te los zat. Het kwam dan los bij het rollen. En dan moest je het gaan zoeken . Maar geen ernstige problemen. Als je om je heen kijkt naar paarden,, dan zie je ook wel dat de meeste een halster om hebben toch ?\

merrieveulen schreef:xMarjolijn schreef:Wij hebben altijd de halsters om in de wei.
En eigenljk nog nooit problemen mee gehad. Alleen wel eens dat ze het kwijtraakte omdat het te los zat. Het kwam dan los bij het rollen. En dan moest je het gaan zoeken . Maar geen ernstige problemen. Als je om je heen kijkt naar paarden,, dan zie je ook wel dat de meeste een halster om hebben toch ?\
nope, hier in de buurt niet één, en in het buurtje waar ik vandaan kwam alleen de paarden van een ouwe handelaar, maar zelfs die niet allemaal.