pleiada schreef:Er waren toch meerdere mensen die contact met jou opgenomen hadden om solo evt te kopen??Nu snap ik het niet helemaal meer..
We snappen er allebei net zoveel van, nee ik hoor of zie niemand, hoor niemand. Ik heb inmiddels wel twee mensen naar dit topic doorverwezen maar ik begrijp uit een eerdere post dat er contact is geweest met Mist, die een deken had geschonken maar die ik toen wel op moest halen, en wat ik gedaan heb. Begreep ook dat er een belachelijke prijs is genoemd, ja en ik kan niet onderhandelen over een prijs dat kan alleen de eigenaar.
Ik weet niets meer dan wat ik schrijf.
Het gedrag van Solo is zeker vergelijkbaar met dat van een Arabier, absoluut. En een aantal filmpjes van de laatste dagen hebben ook laten zien dat het allemaal wel kan. Maar het kost tijd, geduld en kennis van de taal van de dieren. Dat noem ik 'de taal van het gevoel', de taal van de waarheid. Zo simpel, maar voor velen zo moeilijk. Solo merkt alles op, alles.
Verder heb ik wel dankzij dit topic zijn CV kunnen maken, want ook al begin je opnieuw, hij laat snel merken waar zijn twijfel zit en inmiddels begrijp wel waar het vandaan komt. Het is op te lossen, zeker weten. Hij wil wel, en hij laat ook zien dat het kan.
Ik hoop zo dat er snel duidelijkheid komt, voor het paard, voor ons en voor iedereen hier.
Hoe graag zou ik dit willen afsluiten, het kost me soms moeite om hem vriendelijk en open te blijven benaderen.
Mijn persoonlijke idee (hoop) is om hem als we hem mogen overnemen en de papieren hier of op het bureau van de advocaat zijn, ik hem kan overdragen. Maar zoals het nu gaat, dat kan niet.
De tijd zit er echt een keer op.