Ik ga iedere dag heen. Sinds december staan ze noodgedwongen op stal omdat het land echt TE nat werd (waar ze dit jaar voor het eerst opstonden dus we hadden geen ervaring met het land in de winter).
Ik ben vorige week een dag niet geweest omdat ik echt te ziek was om te gaan, mijn vriendin heeft hem toen in de buitenbak gezet. Pfoee dat vind ik echt verschrikkelijk moeilijk om uit handen te geven; ik zie hem toch graag het vaakst en langst mogelijk buiten staan het liefst met zijn vriendjes erbij en ik weet zeker dat ik dat doe als ik er ben en met anderen gaat het toch vaak net even iets anders.
Vind het ook erg rot voor ze dat ze nu op stal staan en probeer daarom ook vaak wel om 2x daags heen te gaan. Helaas heb ik erg wisselende dagen waardoor ik daar vaak niet aan toe kom. Maar ik ben er wel iedere dag een paar uurtjes en doe er dan ook alles aan om hem zoveel mogelijk uit de stal te houden.
Voor volgende winter straks wat anders verzinnen zodat ze niet meer op stal moeten dus!
Mocht je paard iedere dag binnen- en buitengezet worden zou ik het geen probleem vinden om een dag niet te gaan; als ze bij ons op het land staan en ik voer ze niet bij (zomers) dan heb ik daar ook geen problemen mee; vriendjes en beweging genoeg dus kunnen ze best een dag zonder mij 
Als je zelf je paard eruit moet halen vind ik het echt not-done om een dag niet te komen zonder dat je vervanging regelt, dat is echt superzielig voor je paard.