Paardentango schreef:Loody ik heb niets ontvangen hoor anders had ik het mogelijk wel kunnen doorsturen naar de vriendin van de eigenaar. Verder ook niets gehoord, eigenlijk van niemand die zich op heeft geworpen als Solo zijn redder, maar daar kijk ik niet zo van op. Het gaat om wat je doet, niet om wat je zegt.
Dus ondertussen gaan we hier gewoon door.
Pt, tot op heden heb ik me op de achtergrond gehouden in dit topic, maar wel alles gevolgd.
Maar met deze opmerking van je kan ik me niet meer inhouden, want hij is zo zwaar onterecht en het bewijs dat je werkelijk zo maar wat uit je nek kletst.
Mist heeft je meerdere keren hulp aangeboden, waar je in eerste instantie niet op in bent gegaan. Mist is iemand met een ontzettend groot hart voor dieren, ze kon het niet over haar kant laten gaan dat jij een kerngezond, leuk dier wilde laten inslapen en heeft je op dat moment zelfs geld geboden om Solo over te nemen.
Achteraf blijkt dat het een verzinsel was van je om hem uberhaupt te laten inslapen en was je uiteindelijk wel bereid om haar aanbod aan te nemen, maar dan wel voor een prijskaart die alle perken te buiten gaat.
Dat jij nu zo een sneer laat, dus ook richting mist, haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Zeker omdat Ik weet wat zij over heeft voor (haar) dieren. IK weet zeker dat er maanden bij zijn dat de meeste van ons nog niet eens verdienen wat mist aan dierenartskosten kwijt is aan bijvoorbeeld haar opvangkatten. Compleet belangeloos en uit eigen zak. Hier zal ze nooit over praten, omdat ze niet wacht op schouderklopjes, maar het mag weleens gezegd worden, zeker na wat jij hierboven beweert.
Ook voor haar paarden bespaart ze kosten nog moeite en hoewel ze echt niet zit e wachten op nog een paard, is er altijd ruimte voor een dier in nood. Jammer alleen dat dit hele gebeuren alleen maar over jou gaat.
En dat dat je heel welgemeende aangeboden hulp nu zo te kijk zet. Omdat de hulp puur voor Solo is, niet voor jou(w). (kas)