Fransje_70 schreef:Jongens en vooral MEISJES, wat zijn jullie streng voor de TS! Kom op en heb wat compassie met dit meisje! Hardvochtige paardenw ij ven....(de verhalen met steunbetuigingen e/o meedenken daargelaten).
Als je mijn dochter was, Heleennn, en dat bedoel ik zeker niet l u llig, zou ik zelf het paard morgen terugverkopen aan je stalhouder, want ik zou het veel te gevaarlijk voor je vinden met zo'n jonge karaktermerrie door te gaan. Het is vragen om ongelukken. Je hebt te weinig ervaring voor haar, en je bent bang. Je merrie weet dit en loopt over je heen. VEEL TE GEVAARLIJK!
Leg al het gezemel over paarden met mensen en paardenmensen en mensen met paarden of volwassen en onvolwassen naast je neer, uit je reacties blijkt dat je de situatie gewoon niet meer de baas kan, dat vinden oudere mensen al lastig laat staan als je nog zo jong bent. Niets om voor te schamen hoor! Ik vind het juist heel volwassen dat je besluit haar terug te verkopen, dat is veel beter dan door te gaan en dadelijk een keer een echt gevaarlijke trap te moeten incasseren.
Echt, als je mijn dochter was mocht je niet doorgaan met dit paard!!!
Helemaal mee eens. ook al eerder gezegd.