Help! Hebben wij een goede aankoop gedaan??

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

IKbenEllen

Re: Help! Hebben wij een goede aankoop gedaan??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 18:45

Fijn dat zo goed gaat, 2013 wordt jullie jaar!

maykec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 22:23

Hoi Marijse,

Ik kwam toevallig je bericht tegen! Wat een verhaal! Ik had wel op Facebook gelezen dat jullie geen klik hadden maar dat het zo erg was. Ze hadden je dat paard echt niet mogen verkopen en hadden moeten zien dat jullie geen match hadden! Als ik had geweten dat je daar heen ging, had ik je graag mijn ervaringen met deze stal gedeeld. Het is dat ze de hoofdprijs vroegen voor een zwaar verwaarloosde haflinger anders had ik hem met liefde geholpen! Je was zo blij dat je eindelijk een paardje had gevonden, dat ik het niet durfde te zeggen toen ik de achtergrond op de foto's herkende. Heb je daar ook buiten gereden met haar? 10 meter over het zandpad? Het meisje dat met me meeliep wist niet eens wat er achter de bocht was...

Maar je hebt een echt vriendje gevonden! Echt super leuk. Ik hoop dat jullie heel veel plezier samen hebben en veel leuke dingen gaan beleven!

Ik las ook ergens dat je je bij een andere stal hebt ingeschreven. Waar? Als je het leuk vind kunnen we een keertje in het Bergse bos afspreken? Ik weet niet of je daar met een trailer kan komen? Voor mij is het een uurtje te voet. Meneer houdt niet van trailer laden namelijk (grrrrr).

Groetjes,
Mayke
(ex collegatje van Cyclus)