en ben ook benieuwd naar een foto en hoe het gaat aflopen... hier kan ik mss nog wel iets van leren
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

KiWiKo schreef:Ik stuurde er ook regelmatig wel eentje door hoor, die net een maatje te groot voor me was
Basbokito schreef:Hallo
Ik heb het topic helemaal door gelezen.
Iemand heeft een probleem met een paard. Een paard waar ze van houd en om geeft.
Die er alles aan wil doen om het goed te krijgen.
Bepaalde heuvels moet nemen om de hulp van iemand te aanvaarden.
Dan komt er iemand. Die staat op en zegt ik wil je helpen.
Die door gaat zelfs op een punt door waarop denk ik vele net zoals ik zou zeggen bekijk jij het maar lekker.
Nee uit liefde voor het paard zegt zij ik doe het toch en ga er over een paar dagen heen.
Steekt hiermee haar nek uit. want vele willen dit proces volgen.
Dan komt er iemand binnen waaien die weet ik niet wat voor ouwe koeien uit de sloot haalt.
Totaal respectloos.
Iedereen in de stress als het topic maar niet op slot gaat.
Ik ken niemand op dit forum weet niks van mensen.
Ik zie twee mensen die hun tijd energie en talenten in een paard willen stoppen.
Dit gegeven verdient alle respect.
Als ik voor ieder fout die ik in mijn leven gemaakt heb een stukje vinger zou moeten missen had in nu alleen nog maar schouders.
ik ken mensen die maken veel fouten. ik ken mensen die maken weinig fouten en ik ken mensen die maken geen fouten maar doen ook niets.
Alle lof voor potverdikkeme.
En de topicstarter sorry ben je naam even kwijt die hier zichzelf zo bloot geeft.
Met als doel verder te kunnen met haar paard.
En alle ander bokkers die zo actief en positief hebben mee gedacht.
Basb
djune13 schreef:Slecht nieuws...
Gisteren is er iemand geweest van Emiel Voest, een heel bekwame persoon. Maar zoals ik hem gisteren heb zien gedragen heb ik er geen hoop meer in. Dit is echt veel te erg te erg, hij gedraagd zich meer als een roofdier dan als een paard. Non stop valt hij aan, hij zou gewoon door de deur van zijn box gaan. Ik ga hieraan kapot.
Het heeft absoluut niets met dominantie te maken, mijn paard heeft duidelijk een probleem.
Ik vind het veel te gevaarlijk om nog iemand bij hem te laten, ik ben dood ongerust dat hij iemand het ziekenhuis in zal slaan/bijten, of nog erger.
Voor mij houd het hier op, ook al breekt mijn hart.
booster schreef:djune13 schreef:Slecht nieuws...
Gisteren is er iemand geweest van Emiel Voest, een heel bekwame persoon. Maar zoals ik hem gisteren heb zien gedragen heb ik er geen hoop meer in. Dit is echt veel te erg te erg, hij gedraagd zich meer als een roofdier dan als een paard. Non stop valt hij aan, hij zou gewoon door de deur van zijn box gaan. Ik ga hieraan kapot.
Het heeft absoluut niets met dominantie te maken, mijn paard heeft duidelijk een probleem.
Ik vind het veel te gevaarlijk om nog iemand bij hem te laten, ik ben dood ongerust dat hij iemand het ziekenhuis in zal slaan/bijten, of nog erger.
wat ga je nu doen?
djune13 schreef:Slecht nieuws...