Ben ook benieuwd naar de vorderingen van bertje inderdaad!
*oei oei, als je diablo en bertje samenzet.. wat zal er dan gebeuren? een gevecht, of juist vriendjes?
* Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

* Slotty schreef:wat een verhaal zeg! Kunnen jullie elkaar hopelijk helpen..
Ben ook benieuwd naar de vorderingen van bertje inderdaad!
*oei oei, als je diablo en bertje samenzet.. wat zal er dan gebeuren? een gevecht, of juist vriendjes?![]()
*

stoute jij, inderdaad! arme beesten..
(geen zorgen,niemand krijgt mij op zn nek)
Hij is een écht gentleman geworden, binnen de grenzen van zijn kunnen dan 

Hij is wel wat dikker geworden van de snoepjes die hij voorheen nooit zoveel kreeg, maar ja, als dát nu het ergste is....

Barmat schreef:Het blijft een boef maar hij is 180 graden verandert nu hij een "taak" krijgt per dag en hij zich dus belangrijk voeltHij is wel wat dikker geworden van de snoepjes die hij voorheen nooit zoveel kreeg, maar ja, als dát nu het ergste is....
Barmat schreef:Inmiddels kan hij een aantal dingen op commando maar ik leer hem express geen steigeren, want dan kan hij dat weer tegen me gebruiken en dat wil ik ook niet snappie
_Elisha_ schreef:jeetje wat een verhaal.
Ik heb zelf ook een KWPN gehad die ook aanviel, zo waar mensen als paarden. Niemand mocht ook aan zijn maatje komen en als ik eraf viel trapte hij me na. We weten nu nog steeds niet waarom. We hebben haar verkocht aan kennis van ons die hem zal leren wie de baas is. Ze reed tenslotte al wel M. Het ging goed en hij is nu braver.
Misshcien heeft je vriend wel gelijk. Want dit is best gevaarlijk. Misshcien kan je hem ook naar de dierenarts laten gaan dat ze kyken of er echt iets mis met hem is.
stertke
Ik heb hier in de buurt op een stal paarden getraind die op GP niveau liepen... en toch ging die kleine etterzak aan de haal met mij 
Hij is zoooo lief geworden
Zolang ik maar lekker met hem bezig blijf en consequent blijf, gaat het prima. Als ik een paar dagen geen of minder tijd voor hem heb, merk je dat ook gelijk aan zijn gedrag
Liezel1 schreef:_Elisha_ schreef:jeetje wat een verhaal.
Ik heb zelf ook een KWPN gehad die ook aanviel, zo waar mensen als paarden. Niemand mocht ook aan zijn maatje komen en als ik eraf viel trapte hij me na. We weten nu nog steeds niet waarom. We hebben haar verkocht aan kennis van ons die hem zal leren wie de baas is. Ze reed tenslotte al wel M. Het ging goed en hij is nu braver.
Misshcien heeft je vriend wel gelijk. Want dit is best gevaarlijk. Misshcien kan je hem ook naar de dierenarts laten gaan dat ze kyken of er echt iets mis met hem is.
stertke
dat je M rijdt wil nog niet zeggen dat je ook om kunt gaan met lastige paarden... en dat wil ook nog niet zeggen dat je een paard kunt opvoeden...

Boos doen? Hij wordt bozer. Schelden? Krijg je een knauw.
jammer zeg! Het leek juist zo goed te gaan, maar nu ondanks alles wordt het weer gevaarlijk voor jouw,je man en je andere knollie.
zomaar op iemand inslaan zonder dat die een bedrijging was of jaloezie vormde