Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tOmmieliev schreef:zo plaatst nou iedereen berichten over mij...dan gaan ze weer door met het toppic echt gemeen

hahaha nee hoor 
pinkie87 schreef:ja dat vindik ook het beste de stem een paard zelf een jong paard weet donders goed als je stem veranderd dat hij fout was.
daar bij hoef je nog geen eens je stem te verheffen.
het liefs sla ik ook niet maar een coretie tikie vind ik wel lukken en als ze mijn echt bijten. bijt ik ze terughahaha nee hoor

Shezzit schreef:Op het moment dat het om paarden van mijn baas gaat, of paarden van pensionklanten die ik in training heb, krijgen ze wel degelijk een mep als ze iets verkeerd doen. Mijn taak is niet alleen ze te rijden, maar ook om ze op te voeden.
Als het om een privé paard handelt waar ik zelf niet zoveel mee te maken heb/ geen verplichtingen aan heb krijgt hij alleen een tik als hij mij iets "aandoet" dwz: me bijt/probeert te bijten, of herhaaldelijk in de weg staat als ik ze de boxen in moet drijven maar verder laat ik ze lekker met rust. Als ze zich staan te misdragen op het moment dat ik er geen verantwoordelijkheid over heb, bemoei ik me er het liefste niet mee.
Malou_Fenja schreef:ik sla mijn vz-pony NOOIT