zoutenootjes schreef:Ja Cassidy, het is nogal onduidelijk. TS zegt dat paard zich niet zomaar even laat verplaatsen (zie post hier boven). Hoe is het paard dan daar gekomen?
Veulen 84 biedt hulp aan, en er zijn bokkers met ervaring die ook hulp aanbieden. Er is een topic over pensioen of slacht voor Boyo, die heeft een goed nieuw thuis. Solo ziet er vriendelijk uit op de foto's en lijkt me een paard waar best nog mogelijkheden voor zijn. Als ik bij Gert van den Hof google krijg ik filmpjes die er een heel stuk heftiger uitzien, om maar eens wat te noemen (en bij wijze van spreken).
over Boyo, deze is door de eigenaresse zelf weggegeven
en TS mag dit paard niet weg geven omdat het niet haar paard is.
het is al weer jaren geleden dat mijn zus op haar stal een wanbetaler had
deze heeft bijna 2 jr niet betaald en is ook via de gerechtelijke weg gegaan en dat paardje is ook ingeslapen
omdat weggeven/verkopen niet mocht.
dus de mensen die het dier graag willen hebben ,moeten dat met de eigenaar overeen komen en niet met TS
TS is juist de persoon die met de `ellende`zit,wel een dier om te verzorgen maar er word niet betaald voor zijn onderhoud
het topic is wel ineens omgedraaid.......eerst vond iedereen TS fantastisch en nu .........