Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Het merendeel van de jeugdige bokkers met een hengstveulen of jonge hengst die hier op bokt een topic opent over het wel of niet hengst laten, en een traject inwillen om hem goedgekeurd te krijgen, hebben net zoveel (of zoweinig) in hun profiel staan als jij. Nu ben ik ook niet iemand die eerst uitgebreid in profielen gaat neuzen voordat ik een reactie plaats.
Cassidy schreef:Het merendeel van de jeugdige bokkers met een hengstveulen of jonge hengst die hier op bokt een topic opent over het wel of niet hengst laten, en een traject inwillen om hem goedgekeurd te krijgen, hebben net zoveel (of zoweinig) in hun profiel staan als jij. Nu ben ik ook niet iemand die eerst uitgebreid in profielen gaat neuzen voordat ik een reactie plaats.
En sorry als het nu tegen het zere been is, maar ik ga er standaard van uit dat men op dat gebied niet weet waar men aan begint. Blijkt dat later wel zo te zijn, dan ben ik fout geweest, en heb iemand op zijn ziel getrapt. Maar beter dat ik iemand op zijn ziel trap dan dat er ongelukken gebeuren.
Gentlegiant schreef:amber maar dan praat je over een dier van 150?
Heb je een paard van 180 die echt weet dat die hengst is?
....
En sorry als het nu tegen het zere been is, maar ik ga er standaard van uit dat men op dat gebied niet weet waar men aan begint. Blijkt dat later wel zo te zijn, dan ben ik fout geweest, en heb iemand op zijn ziel getrapt. Maar beter dat ik iemand op zijn ziel trap dan dat er ongelukken gebeuren.
marillion schreef:Arme starlight krijgt nou al praatjes
Dat word nog wat jess
ikdoemaarwat schreef:Gentlegiant schreef:Ik werk liever met de haflinger hengsten van een kennis dan met
een kannonnen grote kwpn met bijde ongever het zelfde karakter
ja dat is dan persoonlijk, ik ervaar dat toch anders
Gentlegiant schreef:Dus jij hebt liever een Kanonnen grote beest die ok nog eens flink wat gewicht in de strijd kan gooien dan een koudbloedige haflinger?
Ik werk met ze allemaal even graag daar niet van
ikdoemaarwat schreef:Gentlegiant schreef:amber maar dan praat je over een dier van 150?
Heb je een paard van 180 die echt weet dat die hengst is?
....
*leest nog steeds alles mee*
nou ik weet niet wat ik liever heb......een sterke eigenwijs van 150 of een grote jongen van 180?
ik vind dat over het algemeen genomen de grotere dieren vaak wat "braver" zijn dan bijv de rassen waar al een kop op zit (praat ik over hafjes fjordjes en dergelijke)
ik denk niet dat je kan zeggen dat de ene erger is dan de ander, ik denk dat je het echt per hengst moet bekijken
Gentlegiant schreef:nou als een paard van 180 gek gaat doen of een fjord of haflinger
dan heb ik liever een fjordy of haflinger daar kan ik teminste nog overheen kijken
Eigenlijk maakt het ook niet uit maar idee dat een paardn van 180 met je aan de wandel gaat vind ik niet zo fijn haha
Gentlegiant schreef:Als een shet de nek erop zet houd je die ook niet weet er alles van helaas
Buiten de shet en een oude hafligner ruin heb ik nog nooit achter een paard aangevlogen maar dit komt omdat mijn ouders altijd zeggen nooit los laten en dat doe ik dan ook niet
Gentlegiant schreef:Als een shet de nek erop zet houd je die ook niet weet er alles van helaas
Buiten de shet en een oude hafligner ruin heb ik nog nooit achter een paard aangevlogen maar dit komt omdat mijn ouders altijd zeggen nooit los laten en dat doe ik dan ook niet