_Jessica schreef:potverdikkie schreef:Heb ook even gekeken, maar hij neemt je echt in de maling.
Die andere fjord laat zich wel pakken?
Als dat zo is, pak die dan en loop daar mee weg. Ik denk dat die van jou dan wel volgt.
Je maakt zowieso al 1 hele grote fout. Ga niet achter hem aanlopen. Daarmee stel je je onderdanig op. In het wild zal de kudde de leider volgen.
Aan de andere kant zoekt hij jou ook steeds op, maar dat is vanwege de snoepjes of biks die hij krijgt.
Laat hem nog dichter bij komen!!..
En als je het halster wel omhebt laat het dan in vredesnaam om!! Niet weer afdoen!
Met een aantal mensen het land in, en sluit hem op. Of dendert ie ook mensen omver?
Die andere fjord is mijn eigen fjord, die is juist niet bij me weg te slaan.
Wat ik niet snap is dat dit hele topic vol staat met blijf achter hem aanlopen tot hij het zat is, vervolgens zeg jij nu dat ik dat juist niet moet doen omdat ik me dan onderdanig naar hem opstel.
Wat ik probeerde te doen was hem bij me houden zodat ik niet weer het speletje van voor af aan hoef te spelen.
Ook zonder snoepjes zoekt hij me wel op, het probleem is ook niet zozeer het opzoeken, het gaat er meer om dat wanneer je hem hebt hij alles doet om bij je weg te komen, zo ook mensen omver denderen.
Morgen zal ik hem nogmaals proberen het halster om te doen.
Zoals Vasthi wel ook in dit topic zegt, wanneer je hem meer over zijn lijf aait staat hij wel te trillen op zijn benen, net als wanneer hij vliegen op zich heeft, vervolgens dendert hij daarna weg.
Jaaaa daar gaan we weeeer