Vind het anders wel heel interessant allemaal, lijkt me leuk als je een paard zo kan analyseren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SuperRoos schreef:solleke noa, ik heb veel info op de site in mn onderschrift staan
1 enkele kruin komt het meeste voor bij paarden en is dus minder bepaldend voor de persoonlijkheid dan een gecompliceerdere kruin..
1 kruin is meestal bij een ongecompliceerd dier maar alleen wanneer overige vormen en de bouw daar ook voor staan..
ken ook vreselijk moeilijke paarden met 1 kruin dus bij 1 kruin kan je het daar niet van af leiden..
elizahbep, de kruin bij de maantop zegt niets over de persoonlijkheid, enkel die die echt bij de ogen liggen zeg maar..
wat bedoel je met 'als je paard maar 1 BLES heeft'?
kleuren en aftekeningen hebben geen invloed op de persoonlijkheid verder..
Is het de bedoeling dat mensen dat geld storten voor je de analyse doet? Hoe lang duurt zo'n wachtlijst ong? (mss moet ik dat eerder via pm vragen...?) Solleke_Noah schreef:@SuperRoos: bedankt, ben eens op je site gaan kijken, zou wel eens leuk zijn, zo'n karakteranalyseIs het de bedoeling dat mensen dat geld storten voor je de analyse doet? Hoe lang duurt zo'n wachtlijst ong? (mss moet ik dat eerder via pm vragen...?)
LADPR schreef:Mijn oudste heeft ook twee kruinen. Zeer rechtvaardig dier, een hengst van 6 jaar. Heel makkelijk dier schrikt nooit ergens van is nergens bang van, leert ontzettend vlot en makkelijk. Zeer werkwillig. Zeer groot rechtvaardigheids gevoel.
Maar denk dat zijn karakter meer met zijn opgroeien te maken heeft dan emt de kruinen
elizahbep schreef:oeps ik bedoelde 1 kruin![]()
en ik ben net nog even gaan kijken, en wat blijkt: ze heeft er gewoon 2! net boven elkaar. was me egt nog nooit opgevallen!
kijk hier zitten ze.![]()
(die in der kolletje zie je niet zo goed)
maar kunt u me nog wat meer vertellen over die kruinen en het gedrag? wat is nou egt typisch gedrag voor paarden met 2 kruinen?
Valt niet mee hè, 13 pagina's doorlezen.
SuperRoos schreef:leuk sandra, herken je je paard ook in 'de 2 kruintjes' of heb je een dier met overige stabiliserende kenmerken waardoor de inwerking wel meevalt..
, als je hem dan probeert tegen te houden en wat druk op het halster uit oefent moet je dus uitkijken voor z'n voorbeen...