Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Een hengst die als hengst goed te hanteren is, is dat als ruin ook.
Hoepsie schreef:Ik heb een 1,5 jaar hengstHet gaat tot nog toe heel goed en wil hem dan ook zo lang mogelijk hengst houden, iig tot hij 3,5 jaar is. Daarna moet het zaakje eraf, want vind het sneu als hij wel de hormonen heeft die rondgieren maar er niets mee mag en gedoemd is tot een "eenzaam" bestaan... Denk dat ik het er nog moeilijk mee ga krijgen, maar vind het gewoon het eerlijkst naar mijn paard toe...
karoliena schreef:Cassidy schreef:Een hengst die als hengst goed te hanteren is, is dat als ruin ook.
Ja en als je een hengst in zo'n gevaL een goed leven kan geven wat is dan nog het nut van ruinen in zo'n situatie
karoliena schreef:Cassidy schreef:Een hengst die als hengst goed te hanteren is, is dat als ruin ook.
Ja en als je een hengst in zo'n gevaL een goed leven kan geven wat is dan nog het nut van ruinen in zo'n situatie
karoliena schreef:Dat is helemaal neit aan de orde dus wat vboor nut heeft het ruinen dan
karoliena schreef:Dat is helemaal neit aan de orde dus wat vboor nut heeft het ruinen dan
veroontjuh schreef:ik heb zelf ook een hengt van 5 jaar oud die is heel goed te hanteren die van mijn kan ik zow bij merrie's in het weiland doen en hij springt er niet op of wat dan ook,
het licht er ook aan hoe je paard is