Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janneke2 schreef:Citaat:je moet altijd lang zitten, nooit kort . geld ook voor dressuur.
Je lengte van je arm plus 2 gaatjes dan zit je goed, en zit je diep in het zadel,
Ik weet niet hoever jij in de dressuur bent en je paardje .
Ga in de winter maanden je meer richten op dressuur.
Pipodipo schreef:Het is natuurlijk jammer dat je niet verder gaat met deze pony, maar het klinkt wel als een verstandige beslissing. Het geeft jou ook weer ruimte om verder te werken aan het rijden met/zonder angst en onzekerheid, misschien krijg je er dan weer plezier in.
Gizeppie schreef:Pipodipo schreef:Het is natuurlijk jammer dat je niet verder gaat met deze pony, maar het klinkt wel als een verstandige beslissing. Het geeft jou ook weer ruimte om verder te werken aan het rijden met/zonder angst en onzekerheid, misschien krijg je er dan weer plezier in.
Ja dat besef ik mijzelf nu ook. Ik ben rijtechnisch niet goed genoeg en heb nog veel te leren. Daarnaast ben ik continue aan het analyseren (komt door mn werk) en dat heeft deze pony niet nodig.. Die moet gewoon doorgereden worden ipv achter ieder ding een verklaring zoeken.
Dit is exact de indruk die je posts mij gaven. Goed dat je dit nu zelf ook erkent, en ernaar handelt. Het is een rottige beslissing, maar uiteindelijk zowel voor het paard als voor jou wel het beste. Sterkte!Citaat:Ja dat besef ik mijzelf nu ook. Ik ben rijtechnisch niet goed genoeg en heb nog veel te leren. Daarnaast ben ik continue aan het analyseren (komt door mn werk) en dat heeft deze pony niet nodig.. Die moet gewoon doorgereden worden ipv achter ieder ding een verklaring zoeken.