1133 schreef:dankjewel voor je reactie !
het klopt inderdaad , voel me echt heel rot .
ik heb namelijk een brief in moeten vullen voor een test ( lang verhaal) en daarbij zaten veel vvragen over vroegere behandeling en fysieke aandoeningen . wist niet goed wat ik hierop moest antwoorden , maar heb het wel eerlijk gedaan en ingevuld over alle opnames etc. heb het er heel erg lang niet over gehad , maar toen ik dat in moest vullen werd ik gewoon weer heel erg naar (gisteren ) . heb ik waarschijnlijk op haar overgebracht ..
pb maar voor meer info over alles , zet ik hier liever niet allemaal neer.
liefs femke
Dan weet je nu meteen waarom het helemaal niet ging. Helaas zijn onze paarden enorm gevoelig voor onze emoties. Dat heeft nadelen (zoals nu bij jou) maar ook voordelen, want je kunt er veel door leren en als je er open voor staat een beter inzicht in jezelf krijgen
Een advies wil ik je absoluut meegeven. Als je weer eens een rotdag hebt, zet dan je paard alleen in de bak zodat ze haar energie kwijt kan en ga zelf lekker ergens in of buiten de bak op een stoeltje zitten (of op het hek of zo) en doe verder helemaal niets met haar. Kijk lekker naar hoe ze zich beweegt en zo, of droom simpelweg een beetje weg, maar probeer op zo'n dag niets te doen met je paard. Dat is niet eerlijk naar het paard toe, maar ook niet naar jezelf toe.
Ga pas weer iets doen als je weer wat beter in je vel zit en pak het dan rustig op.