ik vind 'vals' best wel het goede woord, eerlijk kan je hem toch niet echt noemen.

hebben de fazanten nog niet door dat ze zelfmoordacties ondernemen door bij Bertje in de wei te gaan nee ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Elke87 schreef:Een tumor of iets in de hersenen hoef je van de buitenkant ook niet te zien. Maar is het wel de moeite waard om dat bij een shet te laten onderzoeken? En als het het wel is, wat dan? Want opereren is denk ik sowieso geen optie.
Nickky129 schreef:stuur ff berichtjee
ik wil weten wat tie precies doet;)

En dat wil veel zeggen, die kan er wel frikandellen van draaien zegt hij altijd. Hij pakt het super op, hij voelt zich zó belangrijk, ik pak hem tegenwoordig als eerste 's ochtends en dat vindt hij gewéldig!
Je ziet hem nog net geen lange neus maken naar Chad, die overigens alles prima vindt, die weet dat ie zn knuffels tóch wel krijgt 
anneliesdj schreef:Ik snap elke's reactie wel, tuurlijk, zo simpel is het ook niet altijd maar een kwpn'er is over het algemeen toch een paar duizend euro waard en een shet maar een paar honderd, als het al zoveel is.
nickyu schreef:onze shet is voor geen mijoen te koop
Barmat schreef:En ik heb nog iets ontdekt - Bertje is zowaar bang! En wel voor mij lijkt het..... Niet te geloven, maar ik ben er achter gekomen dat als ik in mijn volle lengte van 1.83m voor hem sta, hij dat een beetje eng vindt, maar als ik op ooghoogte met hem communiceer, komt hij gelijk met oortjes naar voren naar mij toegelopen. Heel maf dus.