Maar ik vind het een goed topic om mensen erop te wijzen dat het echt gevaarlijk is en zolang er mensen blijven reageren, worden er ook mensen gewaarschuwd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Joll_Boll schreef:ik zou het wle want het kost vet veel moeite om het halster om te doen :S
AaronYve schreef:@ rozanne, ik vind het knap dat je nog normaal kan reageren, volgens mij heb je allang dat halster niet meer omgedaan en nog steeds wordt er gereageerd.
Maar ik vind het een goed topic om mensen erop te wijzen dat het echt gevaarlijk is en zolang er mensen blijven reageren, worden er ook mensen gewaarschuwd
Rozanne schreef:AaronYve schreef:@ rozanne, ik vind het knap dat je nog normaal kan reageren, volgens mij heb je allang dat halster niet meer omgedaan en nog steeds wordt er gereageerd.
Ja idd. Maar ik zit nu weer met een dilemma: (Zie reactie hierboven)
Rozanne schreef:Ja dat is waar.
Maarja, hangt ook van je paard denk af, of die snel blijft hangen.
Texas1 schreef:ja das allemaal waar....maar ligt er ook aan natuurlijk waar ze in de wei aan kunnen hangen of iets dergelijks...bij ons hebben ze al zolang ik er loop (7 jaar) altijd hun halster om. en er zijn er inderdaad een hoop gesneuveld maar er is maar 1 paard die ergens aan blijft hangen en dat is in de paddock. En die heeft haar halster dus af in de paddock. maar die is ook zo slim om de paddock open te krijgen dus moet je toch extra opletten. en eigenlijk is er altijd wel iemand paarden staan ook voor t huis...dus meestal wel toezicht...
er kunnen verschrikkelijke dingen gebeuren...dat zal zeker maar gelukkig nog niet meegemaakt!

bacciej schreef:Ik doe het NOOIT waarom niet ik heb al zo vaak gehoord dat paarden zich opgehangen hebben en het is een kleine moeite
Rozanne schreef:Ja, maar mijne heeft hem om vanwege ontstoken ogen.