kom jij elke dag bij je paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KSB

Re: kom jij elke dag bij je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:20

mijn paard heeft 2 dagen in de week 'rust' , dan kom ik ook niet naar stal. echt rust kan je het niet noemen, ze gaat in de stapmolen, paar uurtjes op de wei(als het mogelijk is) en de rest van de dag lekker op de paddock!! Ik denk dat het voor een paard ook belangerijk is om tussen de zware trainingen en wedstrijden door afwisselend uit te kunnen blazen.. Pling

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:22

Welshcobfan, echt fijn dat je iemand hebt gevonden die gek is op je paard en er goed voor zorgt. Ik kan me ook voorstellen dat het soms even niet anders is, hoor. Lachen

Ik vind het zelf ook heerlijk om op vakantie te gaan enzo, maar toch altijd weer met pijn in mijn hart om mijn katten en paard achter te laten. Maar ik ben dan ook echt erg in die dingen, hoor. Haha! Haha!
En natuurlijk had ik van de winter ook wel eens een dag dat een ander weidegenootje mijn paard voer gaf, maar ik doe het echt liever zelf. Maar ja, heel soms kan het even niet anders...... Maar in principe doe ik het zelf elke dag weer en ik ga nooit met tegenzin, ook al is het nog zulk rotweer (de mijne staat ook 24/7 op het land).

kaprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:23

bij mij op stal word ook alles voor me gedaan heel handig pas ging ik een weekend weg en heeft er iemand wel beetje op mijn paard gelet maat dan is het wel handig maar eigenlijk ga ik zoiewso elke dag ook als ik niet ga rijden Knipoog heel soms een uitzondering natuurlijk

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:25

Op vakantie ben ik ook echt een miep hoor Haha! dan vraag ik altijd of pa en ma ook regelmatig nog even langs de wei kunnen gaan Clown Ik schrijf ook altijd op het kaartje: doe je de groetjes aan gwyn? Nagelbijten / Gniffelen Mijn buurmeisje doet overigens hetzelfde Haha! Zij mist mijn pony ook vreselijk als ze een tijd weg is geweest. Pony wordt helemaal in de watten gelegd door haar Haha! echt heel lief om te zien hoe leuk zij met mijn pony omgaat Lachen en hoeveel lol ze samen hebben! Ik zou haar voor geen goud willen missen!

savath

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:26

Ik ga elke dag minstens 4 maal naar mijn beestjes kijken.
Ze staan dan ook op de weides aan huis

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:27

(mijn vriend is ook mooi: hij rijdt 3 keer per week voor zijn werk aan (om 7.15 al!) even langs het weiland Haha! niet omdat ik dat wil, maar omdat hij dat zelf wil Haha!) Nee mijn pony krijgt geen aandacht tekort Tong uitsteken

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:28

ik kom er iedere dag behalve zondag helaas.
de boer is gelovig en heeft op zondag liever geen mensen op zijn erf
naja heb ik wel respect voor.
mocht er wat aan de hand zijn mag ik zeker komen

el_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:02

ik heb zelf geen paard,maar ik rij er eentje van 3 jaar en daar ga ik nu nog maar 1 of 2x in de week heen. Ik heb afgelopen week een paard voor iemand gereden die op vakantie was en daar ben ik om de dag heen geweest. En op zondag was natuurlijk rustdag Tong uitsteken

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:05

Neen.
Mn paardje staat op een pensionstal, voeren en uitmesten gebeurd daar. Ook wordt ze dagelijks op de wei gezet en terug binnengehaald.
Door mn werk kan ik gewoon niet alle dagen gaan. Ik ga ongeveer 5 à 6x per week.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 18:17

Bij mij wordt me paard ook uitgemest, gevoerd en buitengezet.
Ze wordt wel elke dag nog gedaan, zelf ben ik er op de dinsdag en vrijdag niet omdat het dan me verzorgsters dag is, voorderest ben ik er altijd.
Maar ik rij niet altijd, soms loop ik ook gewoon even een rondje hoor Knipoog

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 11:39

Meestal staan ze thuis of op land dorp verderop. Dus zowiezo 5 keer per week. Lachen

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 14:08

Ik ga elke dag 5x naar m'n paarden, ik weet het, ben erg Rolleyes

maar doe het gewoon uit voorzorg, 's ochtends eten, rond 11u op de wei, om drie er terug af en om 17 eten. En dan om acht uur, half negen nog eens met vriendlief Haha!

als ik moet werken is het iets anders, maar ga elke dag zeker 3x naar m'n paard Haha!

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 14:12

Jemig dat is veel op een dag, en dan worden ze hier al gek van me Haha!

Ik ga 's morgens en 's avonds (of 's middags bij slecht weer) naar de paardjes die in pension staan en tussendoor naar mn weiland waar mn shetjes staan.
Volgende week niet meer, dan heb ik alles weer bij elkaar op de wei staan en dan ga ik daar twee keer naar toe.

Colt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 18:04

Ik ben ook 3 keer per dag wel te vinden op stal Haha!

Ik huur kale stalling dus dat betekend dat alles zelf moet gebeuren, en dat doe ik graag want dan weet ik zeker dat het goed gebeurd Vork

Dus smorgens buiten doen, smiddags rijden of wat hooi voeren of wat, en savonds weer binnen doen Lachen

xxkristy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 18:06

ik heb mijn pony thuis staan, dan kom ik elke dag wel even bij mijn pony in de wei Haha! Haha! Haha!

LauraEden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 19:45

Mijn eigen pony stata ook op een pension stal word ook alles gedaan maar ik kom toch elke dag Lachen

Luna_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 11:47

Ik heb mijn pony's bij huiis staan Haha! en ben er dus elke dag. maar heb ook nog verzorgpony's die ik hiervoor ook al had, en daar was ik ook niet elke dag, die hadden best vaak rust. Tong uitsteken

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 00:38

Ik sta heerlijk bij een boer waar ik héérlijk alles zelf moet doen Haha! (sommigen mensen verklaren me voor gek)
Maar ik vind het heerlijk, zo weet ik precies wat er met hem gebeurd en waarom. Kan ik zelf alles bepalen en heb ik het in de hand. Ik ga 1 a 2 keer per dag.

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 01:01

Dik 5 keer per week. Lachen

schimanski

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 02:10

Ik kom alleen zondag en maandag niet(Ze is mijn bijrijdpaard).
Die 2 dagen zijn de enige dagen dat mijn vriend thuis is, en dat wil ik vrijhouden. De mensen van wie ze is zorgen dan voor haar.
Verder kom ik elke dag(soms wel 2x per dag)

ceasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 21:57

Ja ik kom elke dag Knipoog ik heb geen weide dus zal hem daar ook niet even los in kunnen gooien...maar ik vind het zielig om hem een dag in zown klein stalletje te zetten

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 22:15

ik verzorg de paardjes waarop ik mag rijden elke dag Lachen

Laurine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 08:36

Ja ik kom elke dag bij mijn paard! Ja anders hou ik het niet vol!

love_supream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 09:22

Natuuurlijk elke dag elk uur elke minuut ben ik bij mijn paard

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 10:08

Als ze op stal staan, dan kom ik wel elke dag. op et moment staan ze 24/7 in de wei, dus elke dag kom ik echt niet Haha!