Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.. als ze mij schopt nou dan krijgt ze ook een hele harde schop terug, en als ze op mn tenen staat dan gil ik eerst heel hard en probeer haar er dan heel hard van af te duwen haha!
* dan krijgt hij een flinke mep. Dan is het vaak ook meteen duidelijk. Schoppen dan krijg hij een flinke terug want zulke dingen tollereer ik niet. En ja als hij op me tenen staat dan had ik mijn voet daar op dat moment niet moeten plaatsen

paardefreak schreef:heey.
Ik vraag me af wat doe jij als je paard je bijt/schopt/op je tenen staat??
veel mensen zeggen gewoon een knal geven! Ik vraag me ook af waarom bijt een paard je. En hoe leer je dat af? Ik ben benieuwt wat jullie doen!

)
nu is boos kijken met vingertje in de lucht al meer dan genoeg..helaas staat mn lieve sukkeltje nog wel regelmatig op mn tenen..maar een flinke: AAAUUWW is dan al voldoende hij bedoeld het niet kwaad (hoop ik
)
Maar ik ben 1x serieus getrapt in mijn onderbuik en aangezien ik gelijk op de grond lag was het een beetje lastig om een trap terug te verkopen en diegene die erbij was schrok ook te erg dus het paard kwam er gewoon mee weg (later straffen heeft toch geen nut) Maar dit was ook wel een beetje mijn eigen schuld..de merrie was hengstig en staat er om bekend dat ze dan naar andere paarden trapt dus ze draaide zich oppeens om op de dijk en ze probeerde het paard te trappen dat ik vasthad..maar ik stond er nog tussen
ga nooit meer in de buurt van die merrie lopen dus
heeft iemand een iedee
ponyzotje schreef:En wat zouden jullie doen als dat allemaal niet helpt? Als die pony echt blijft bijten? En blijven tikken geven niets uithaalt, net zomin als terugbijten, schreeuwen, hetgeen waarin hij bijt uit zijn mond halen, ....? Wat moet je dan?
maar zoiets is nog nooit voorgevallen
(tot nu toe
) *klopt af*
Maysie schreef:Als ze blijven bijten dan mogen ze bij mij bij de eerst volgende beet hopen dat ik ze niet te pakken krijg want dan krijgen ze wel een keer flink op de donder![]()
maar zoiets is nog nooit voorgevallen
(tot nu toe
) *klopt af*
ik heb het gevoel dat ik VEEL harder straf dan hij bijt, maar hij leert het maar niet....?