tikken geven:s :s

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mylittlejoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 14:24

lois_fjordje schreef:
Dat is niet helemaal waar. Wij geven tikken als het soms echt helemaal NIET nodig is. Dan gaat er telkens meer vertrouwen af.
En wij geven meteen een tik, paarden waarschuwen eerst.
Dat zie je misschien niet altijd maar het is wel zo!! Eerst oren naar achteren dan tanden bloot en een bijtje of ffe kont omdraaien enzo

lois_fjordje schreef:
ik zou niet meteen op die hengst gaan zitten! En ik zeg niet dat iedereen meteen een tik geeft zonder waarschuwen. Maar veel mensen wel. Zoals op de manege hier: Een paard wou een vrouw een knuffeltje geven, waarop de vrouw meteen met een flinke klap reageerde!!

Je spreekt jezelf een beetje tegen. Als je het niet zo bedoelt, denk dan even twee keer na voordat je zoiets neerzet.

aartlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 14:25

hengst zitten bedoel ik mee: niet gelijk op gaan zitten. Maar eerst leren kennen

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 14:26

Het zou fijn zijn als men hier zou proberen om elkaar in de waarde te laten. De discussiepartners zijn ook niet allemaal gelijkwaardig.

Lois_fjordje is 13 jaar oud, veel van de gesprekspartners ergens in de 20.

Als 13 jarige maak je andere dingen mee dan als 23 jarige en zie je ook andere dingen. Ook ben je wellicht nog niet zo handig in dingen verwoorden en formuleren.

Ik zet een slotje op dit topic.