TamaradB schreef:Wat grappig dat ik jou nu hier weer tref. Jij was degene die mailde dat je een gratis pony zeker wel wilde, je had niet eens de advertentie gelezen en stelde alleen maar vragen die in de advertentie zeer duidelijk en uitgebreid beschreven waren. Op mensen die alleen maar 'GRATIS' lezen en de rest van de advertentie overslaan, reageer ik normaal niet eens, maar inderdaad; bij jou mail kon ik het niet laten.
Tegen mensen met serieuze interesse heb ik niets, en die heb ik dan ook allemaal teruggemaild. Eentje daarvan kwam van een vrouw die vlak bij mij in de buurt woont, die een gezelschapspony zochten voor op hun privestal. Het adres is controleerbaar, de mensen hebben ook dit forum gelezen nadat ik hen de link had gegeven en hun hart, weiland en staldeur staat wijdopen voor Robin. Het geeft een heel goed gevoel. Natuurlijk gebeuren er horror-verhalen met gratis pony's, maar dit voelt fantastisch. Dat het adres controleerbaar is, is ook fijn.
Grappig want dat was ik niet! Ik had netjes een mail gestuurd dat ik nog een andere shet heb voor de wagen en hoe ze bij ons staan enzo en ik had wat vragen over zijn karakter en temperament enzo voor eventueel 2-span. Wat ik wel vroeg was de reden waarom hij gratis was, omdat er best vraag is naar shet ruintjes en dat sneeuw toch niet de enige reden kon zijn. (klonk te mooi om waar te zijn en dat was/is het blijkbaar dus ook toen ik verder ging zoeken op internet en dit topic tegen kwam.) Hier kreeg ik geen antwoord op, alleen dat ik geen interesse had omdat ik de advertentie niet gelezen had en dat jullie niet klikken en dat het een k-u-t beest is.
Eerlijkheid duurt het langst, zet gewoon gelijk duidelijk in je advertentie hoe hij is dan hoef je je ook niet te irriteren aan mensen die een gratis shet zoeken. De aanschaf is het niet, de kosten komen daarna pas en nee ik ben/was niet op zoek naar een gratis shetlander. Ik vroeg me alleen af wat de werkelijke reden van verkoop was en dat is niet alleen, omdat het niet klikt.
Hoop van harte dat hij goed terecht komt en dat het met je nieuwe shet wel klikt.
hahahaha maar dat is en blijft een shet.In de omgang super lief.
hij is veelste mooi om niet te nemen.Als wij de ruimte hadden gehad dan had ie al hier gestaan!
.....bah!