Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cassidy schreef:Ben er even stil van, wilde dat ik kon helpen anders dan met goedbedoelde worden en medeleven, maar dat kan ik niet. Heel begrijpelijk dat je kiest voor de paarden die er al staan, en omdat je al in je achterhoofd had dat je hem zou opknappen voor een ander zou ik zelf er dan ook niet voor kiezen om er eentje van jezelf dan weg te doen.
Je missie is overigens maar gedeeltelijk mislukt. Je hebt hem nog een paar mooie maanden gegeven. Ik weet niet waar hij naartoe gaat maar mocht het wel de laatste gang zijn, dan timmer het allemaal juridisch echt dicht, niet dat je achteraf nog problemen krijgt. Op het verkeerde moment besparen op advocaatskosten kon weleens heel verkeerd uitpakken, mocht de eigernaar wel terugkomen.
Sterkte ermee.
Paardentango schreef:Ik twijfel, moet ik maandag toch iets herzien? We zijn toch maar wat aan het aanpassen om in het geval dat.... toch misschien... een heel klein kansje.
Paardentango schreef:Officieel heeft dit paard nergens mee recht op. Google maar eens op retentierecht paard. (of klik op het blauwe)