Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
VinAx schreef:Hmm. Ik heb gehoord dat je dan een ei op z'n hoofd moet gooien.
LACH NIET!
Serieus. Schijnt dat ze dan denken, dat ze hun hoofd gestoten hebben en het bloedt (door het druipende ei), en dat ze het daardoor niet meer zullen doen.
Nou, ik hoop dat je kunt mikken..
Anyway, de mijne doet het ook. Noem me gek, maar ik storm als een razende op hem af, nog voordat hij met zijn benen kan maaien. Het helpt. Maar ik doe het wel in m'n broek..
) prins_queen schreef:VinAx schreef:Hmm. Ik heb gehoord dat je dan een ei op z'n hoofd moet gooien.
LACH NIET!
Serieus. Schijnt dat ze dan denken, dat ze hun hoofd gestoten hebben en het bloedt (door het druipende ei), en dat ze het daardoor niet meer zullen doen.
Nou, ik hoop dat je kunt mikken..
Anyway, de mijne doet het ook. Noem me gek, maar ik storm als een razende op hem af, nog voordat hij met zijn benen kan maaien. Het helpt. Maar ik doe het wel in m'n broek..
Die vind ik toxch goed hoor (;
Ik lach me Dood (;
xx
1133 schreef:hoi lilebo,
bedankt voor je reactie !
wel weet ik dat het draverseigen is om erg snel en gespannen te draven . ( wat natuurlijk te trainen is ) verder rijd ik nooit met zadel of hoofdstel . ik weet niet of dit met gedrag of spanning te maken kan hebben , zo ja; ik wil graag beginnen met horsemanship lessen , die binnenkort plats gaan vinden van orsini hier op bokt . misschien dat zij meer kan zien dan dat ik dat doe.
en anders laat ik het rijden voorlopig voor wat het is .
liefs femke ( kun je de links trouwens openen?)