Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Juangi schreef:russel schreef:Winnie de Poeh
Nee, joh! Dan krijg je straks miss kinderen met trauma aan Winnie de Poeh...
TS: Houd je ons op de hoogte? Ben trouwens erg benieuwd naar een foto van het 'monster'

dat idee kreeg ik niet helemaal, my mistake

_Yasmine_ schreef:pure interesse:
hoe komt het dan dat het eigenlijk alleen bij vrouwen gebeurt?
komt dat omdat manne van nature dominanter ogen/zware stem hebben?
oOoKellyoOo schreef:Heerlijk , Paard word betiteld als gevaarlijk, maar het is puur een mensen fout,, een paard met een sterk karakter, vooral overheersend wil hij zijn, en jij laat het gebeuren,
Die van mij was ook zo maar nog 10 keer erger, die was 99% gevaarlijk en alleen braaf als hij sliep, en goh hij is nu zo braaf, en hoe komt dat ? ja heropgevoed, waarbij ziekenhuis bezoekjes normaal waren, ik vertrouw hem nu toe aan een meisje van 12 .
Ik heb hier nog plek, dus laat maar weten wanneer het niet zal lukken.
Van die bak spelletjes zal het niet oplossen
KiWiKo schreef:kelly heeft wel gelijk
laetitia schreef:KiWiKo schreef:kelly heeft wel gelijk
Dat kan best, maar aangezien TS al meerder malen heeft aangegeven dat dit haar eerste paard is en dat zij onervaren is met dit soort paarden, kan iemand het ook op een andere manier brengen...
Ik snap dat de rasechte paardenkenners soms gefrustreerd raken door dit soort topics op Bokt, máár ik vind het al een pluspunt dat iemand er voor durft uit te komen dat ze er zélf niet uitkomt en hulp nodig heeft. Iemand heeft er veel meer aan dat ze op een goede en vriendelijke manier advies en hulp krijgt dan een post die behoorlijk kort door de bocht is.
Maar goed, ik ben dan ook een typische weegschaal die in alle situaties altijd de harmonie wil bewaken