Even roepen en hij is er weer bij, maar het kan voor hem niet snel genoeg knuffeltijd zijn! Ideaal want vaak wil publiek ook niets liever dan het paard even een aai kunnen geven, als ze dan vervolgens helemaal afgelebbert worden door het paard en om z'n nek kunnen gaan hangen enzo, tja, da's toch mooi he
En uiteraard knuffel ik ook graag met mijn vent. Maar ik merk dat hij thuis soms ook wel zoiets heeft van, nu even niet. En soms heb ik zoiets van nu even niet en dan loopt hij aan mij te plukken.
Ik kan me best voorstellen dat als je zelf wat afstandelijke paarden gewend bent je niet snapt dat andere mensen zo met hun dier knuffelen, dat ka'n zo'n beest dan toch niet leuk vinden? Maar geloof me, de echte knuffelpaarden vinden dat helemaal het einde!

Maar gewoon even een dikke knuffel (= armen om de nek en lekker tegen je aan drukken).. waarom niet toch? 't Komt veel voor dat mensen de paarden zelfs zeer doen tijdens het knuffelen... dat mag niet! Let er dus op... Tips voor de perfecte knuffel:
) en ze vind het zelf ook heel fijn om aandacht te krijgen, dus we knuffelen lekker verder! 
Maar ik ga niet helemaal op hem hangen en fijn knijpen. 
Maar daarna wil ik wel echt aan het werk gaan!
.