karoliena schreef:Een hengst is zeker geen speelgoed voor een kind ongeacht voormaat
Maar daar gebeuren wel de meeste ongelukken, en de slechte naam komt daar ook aan voor.
Zo een dinge heb ik vaak gezien, en daarmee snap ik het echt niet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
karoliena schreef:Een hengst is zeker geen speelgoed voor een kind ongeacht voormaat

(getuigd in mijn ogen van onkunde)

katiavl schreef:karoliena schreef:Een hengst is zeker geen speelgoed voor een kind ongeacht voormaat
Maar daar gebeuren wel de meeste ongelukken, en de slechte naam komt daar ook aan voor.
Zo een dinge heb ik vaak gezien, en daarmee snap ik het echt niet.
sherif schreef:ik snap die ouders van haar ook niet echt(getuigd in mijn ogen van onkunde)
ideaal kinderspeelgoed. En een hengst heeft veel liefde nodig. Knuffelen, koekjes geven.

katiavl schreef:sherif schreef:ik snap die ouders van haar ook niet echt(getuigd in mijn ogen van onkunde)
Wat bedoel je een shet is toch o zo lief. Doet nooit watideaal kinderspeelgoed. En een hengst heeft veel liefde nodig. Knuffelen, koekjes geven.
![]()
En als de piemelaar eruit komt is ie toch blij
vandaar
....dan is onze hengst wel erg vaak blij...elke dag schacht hij wel een keer zijn pielemoos uit..en ik maar denken...waarom doet hij dat nu
belgische vertaling

katiavl schreef:duh en dat noemt zich dan een paardenkenner![]()
![]()
Wat is dampo eigelijkbelgische vertaling
Caira schreef:dampo wordt gebruikt door een patholoog anathoom om de lijklucht tegen te gaan, geen fijn goedje.

katiavl schreef:Arno daar heb je wel een feit. Kinderen en dieren moet je gewoon opletten.Het is zo snel gebeurd.
Zelfde met honden en kinderen. Een eeuwige discussie. Natuurlijk is ook niet elke hengst een monster.
Bij ons stond er een darco. Maar of die een paardenleven had. Kon nooit uit de wei want hij zou maar eens. En hij dekte ook niet. Dus waarom dan?