Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vilheide schreef:Anne_GTI schreef:Ik zou, als eigenaar van een zeer dominante merrie, mijn paard niet eens bij zo'n paard willen hebben.Wat bij dit paard nog zou kunnen werken is bij een paar dominante merries inzetten en die hem een cursus paard zijn gaan geven. Maar ik zou als het enigszins mogelijk is zorgen dat ie retour ging.
Gypsy schreef:Maar mensen, al heeft ts 100 signalen gemist, het mag gewoon niet. Klaar.
Anne_GTI schreef:Wat bij dit paard nog zou kunnen werken is bij een paar dominante merries inzetten en die hem een cursus paard zijn gaan geven. Maar ik zou als het enigszins mogelijk is zorgen dat ie retour ging.
Ravottie18 schreef:het zal zeker geen gemakkelijke keuze worden nee..
de vorige eigenaar heeft al laten weten dat ze hem zeker niet terug gaat kopen (zal wel goed weten waarom)
en tegen verdere juridische stappen heeft ze zich goed ingedekt.
hebben namelijk een papier ondertekend waarop staat "alle gebreken of medische geschiedenis gekend" helaas wisten wij toen enkel het topje van de ijsberg.
liss schreef:Ts, heb je al contact gehad met de vorige eigenaar, zo ja, wat zegt zij hierover? misschien heb ik erover heen gelezen hoor!
rien10 schreef:Of topic, TS; hoe gaat het met je?
vilheide schreef:Anne_GTI schreef:Ik zou, als eigenaar van een zeer dominante merrie, mijn paard niet eens bij zo'n paard willen hebben.Wat bij dit paard nog zou kunnen werken is bij een paar dominante merries inzetten en die hem een cursus paard zijn gaan geven. Maar ik zou als het enigszins mogelijk is zorgen dat ie retour ging.
Amaris schreef:TS, ik ben wel benieuwd wat je nu gaat doen met de situatie rondom de koop.
Ga je stappen ondernemen richting verkoopster, ev met behulp van een juridische aanpak?
Ben je eigenlijk niet ronduit woest dat de verkoopster jou dit geflikt heeft en er waarschijnlijk nog mee gaat wegkomen ook?
Amaris schreef:Ja, dat is het inderdaad. Een trieste zaak met alleen maar verliezers. Ik snap je daar helemaal in. Heel veel sterkte met je keus. Nouja, misschien niet met je keus want die zijn er niet zoveel, maar wel met de hele aanloop er naartoe.
Hoe is je vriend eronder? Die moet toch ook geschrokken zijn.
salome_xxx schreef:ik denk niet dat je na deze gebeurtenis ravottie ooit nog volledig zal vertrouwen. Zoiets neem je altijd mee in je achter hooft. Je moet wel erg hard zijn als je zonder angst verder kan met hem! Ik denk dat er over na moet denken om haar miss te verkopen! En dan gewoon eerlijk zeggen wat er aan de hand is! Er zijn altijd mensen die met dit soort paarden om kunnen gaan alleen wordt dit voor jouw wss erg moeilijk omdat ze je nu een x te pakken heeft gehad. Ravottie gaat dan zeker jouw angst voelen en nog dominanter worden!![]()
![]()
![]()
Het zal niet de makkelijkste keuze zijn maar ik denk dat het wel de beste is!!![]()
![]()
salome_xxx schreef:ik denk niet dat je na deze gebeurtenis ravottie ooit nog volledig zal vertrouwen. Zoiets neem je altijd mee in je achter hooft. Je moet wel erg hard zijn als je zonder angst verder kan met hem! Ik denk dat er over na moet denken om haar miss te verkopen! En dan gewoon eerlijk zeggen wat er aan de hand is! Er zijn altijd mensen die met dit soort paarden om kunnen gaan alleen wordt dit voor jouw wss erg moeilijk omdat ze je nu een x te pakken heeft gehad. Ravottie gaat dan zeker jouw angst voelen en nog dominanter worden!![]()
![]()
![]()
Het zal niet de makkelijkste keuze zijn maar ik denk dat het wel de beste is!!![]()
![]()
josien_m_ schreef:Haha, nee daar heb je helemaal gelijk in hoormaar dat is wat dat paard wou zeggen op dat moment. Vooral met dat duwtje. Niet dat TS moet doen wat paard zegt! Juist niet.