Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

PLM schreef:Lieve Bokkers,
Dank jullie wel voor alle steun! Dit doet mij ontzettend veel goed. Mijn lieve kleine meisje heeft hopelijk nu rust. Geen pijn meer en vooral geen angst en stress voor de wereld. Ik had nog zo lang van Pink willen genieten, maar als zij zelf niet kon genieten, kan ik het ook niet.
Het was helaas nog wel even vechten om de infuusnaald er in te krijgen omdat ze, terwijl ze een sedatie voor een olifant had, toch nog de kracht vond om op dr achterbeentjes te gaan staan. Maar gelukkig heb ik de beste dierenarts ooit. Daarna is mijn meisje rustig en vredig gaan liggen.
Ik hoop echt dat ze nu rust heeft en de lieve en vrolijke pony kan zijn die ze eigenlijk was.
Liefs,
Nik
P.s. Lieve Fen, dankjewel dat je mijn zusje bent
femo schreef:Lieve mensen, ze is zojuist heel vredig ingeslapen. voor de mensen die denken dat er nog wat aan te doen was met therapieën en dergelijke, alles is geprobeerd. Geen verbetering. Pony was vanaf veulen af aan al zo. Dierenarts dacht aan psychoses Of andere aandoeningen wat ze niet kunnen onderzoeken.. Straks wat uitgebreider antwoord.
jesito schreef:Ik zie dat de pony ondertussen ingeslapen is wat denk ik een goed besluit is na alle pogingen die gedaan zijn.
Kan het niet gewoon met pijn te maken hebben gehad dat ze is geweest en is gebleven?
Sommige paarden worden door de pijn zo grillig.
Wat het ook mag zijn, jullie besluit is goed.
Heel veel sterkte.
Zwerte schreef:jesito schreef:Ik zie dat de pony ondertussen ingeslapen is wat denk ik een goed besluit is na alle pogingen die gedaan zijn.
Kan het niet gewoon met pijn te maken hebben gehad dat ze is geweest en is gebleven?
Heel veel sterkte.
Werkelijk? Wat heeft dit opmerken nu voor zin? Erg vervelend voor TS en haar zus. Helemaal omdat dit al 100 x gezegd is en ontkracht!! Dier heeft flink op pijnstilling gestaan wat geen enkel effect had.
Zwerte schreef:jesito schreef:Ik zie dat de pony ondertussen ingeslapen is wat denk ik een goed besluit is na alle pogingen die gedaan zijn.
Heel veel sterkte.
Werkelijk? Wat heeft dit opmerken nu voor zin? Erg vervelend voor TS en haar zus. Helemaal omdat dit al 100 x gezegd is en ontkracht!! Dier heeft flink op pijnstilling gestaan wat geen enkel effect had.
gett schreef:Hele dappere beslissing, alleen jullie konden zien wat het beste voor haar was. Heel veel sterkte.
Heb het helaas ook anders gezien, dat mensen hun paard omruilden voor een jonkie en niet zelf de verantwoordelijkheid wouden nemen om het dier uit zijn leiden te verlossen.. Nee, beestje moest eerst 8 uur in de trailer staan en vervolgens Door een ander moest hij naar de slacht worden gebracht..