Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Eoweyn_x schreef:saskiakefie schreef:Bij konijnen moet je 4 tot 6 weken wachten ik denk bij paarden dan ook...?
Bij konijnen wacht je 2 weken, dan is er geen kans meer op bevruchting. Langer wachten kan ivm hormonen, die dan op kunnen spelen bij de koppeling.
Bij de ruinen kan hij wel gewoon bij
Gillbo schreef:saskiakefie schreef:Bij konijnen moet je 4 tot 6 weken wachten ik denk bij paarden dan ook...?
Ja want het zijn ook bijna dezelfde dieren.
Dit is toch appels en peren vergelijken als je het mij vraagt
Het gaat toch om dat hetzelfde principe, dat er zaadcellen in de zaadleider aanwezig kunnen zijn. Volgens mij komt dat redelijk overeen bij verschillende zoogdieren. saskiakefie schreef:OmgHet gaat toch om dat hetzelfde principe, dat er zaadcellen in de zaadleider aanwezig kunnen zijn. Volgens mij komt dat redelijk overeen bij verschillende zoogdieren.
farahdiba46 schreef:Al dat geneuzel over je opstellen als leider kun je naast je neerleggen. Je kunt bij paarden niet doen alsof, je BENT leider of je bent het niet, dat hebben ze feilloos door. Als je te zacht bent, om dit al aan te pakken, kun je beter een vertrouwd oudje kopen die het allemaal wel best vind