Ook ben ik echt een keer kwaad geworden toen ze voor de tigste naar het gras rende en mij achterliet met blaren op m'n handen. Toen was ik er echt klaar mee, de volgende keer ben ik mooi met een kettinkje gaan lopen, toen wist ze het wel..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Meestal ben ik gewoon teleurgesteld (op mezelf dan) in plaats van boos. Enphalu schreef:Mijn paard tilt altijd haar been op naar haar buik (net als je hoeven uit aan het krabben bent dus) , als het te lang duurt.
Ik wil de singel pakken en net op dat moment dat ik onder haar buik buk, gaat haar been omhoog.. recht tegen mn gezicht
Dus ik ging weer terug naar de wei en die andere wilde niet komen, dus ben ik erheen gelopen maar toen rende ze steeds weg (komt normaal wel altijd..). Nou ze mocht wel laten zien hoeveel energie ze had en vanavond nog een keer

lisaxrobby schreef:nou ik ben een keer heel kwaad geworden op een redelijk grote manege pony.
we moesten ze naar de wei brengen dus zo'n klein meisje had hem meegenomen nouja ging prima en hij was ook heel rustig enz. maar toen we het eerste hek opendeden begint dat beest toch eens te rennen!! dus dat arme kind werd er zo achteraan geslingerd. ik `heb die pony toen overgepakt terwijl ik al een pony vasthad dus was heel lastig maarja. de pony die ik vast had wal heel lief dus die heb ik aan t meisje gegeven dus dat meisje heefd er verder niets aan overgehouden ofzo. naja daar stond ik met een pony die me al dravend het schrikdraad in gooide nou ik was echt not amused toen die ook nog begon trappen en te bijten dus heb hem toen wel een flinke mep verkocht. maar t deed hem niks en ging vrolijk door. dus ik heb daar tien minuten staan draaien en trekken aan die pony, want er was niemand die hem wel hield bij het weiland (had net geholpen bij wedstrijden voor die hele kleintjes). maar gelukkig kwam er na tien minuten eindelijk iemand die hem wel hield en toen hebben we hem samen op wei gekregen.
de pony heeft wel echt een paar hele harde klappen gehad op zn neus maar hij kapte er helaas niet mee. naja tis wel goed afgelopen gelukkig..
Heeft ze nooit meer gedaan.
ik bedoel van die zes jarige