Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rodi schreef:Als ze tegen iedereen zo aardig was over de mail als tegen mij dan raakt ze hem nooit kwijt!
Eerlijk over hoe hij werkelijk is was ze in ieder geval niet en verder als een poedersuiker shet kwam ze niet en dat ze er vanaf moest... Ben toen zelf gaan zoeken op internet en kwam toevallig dit topic tegen, hoop van harte dat het shetje bij een goed nieuw baasje terecht gaat komen.
pleiada schreef:Erg jammer is dat hoor..Het komt op mij over dat ts niets wil doen om het te laten slagen met de pony en er gewoon heel snel vanaf wil..
funnyhorses schreef:Ik denk dat de ts alle vooroordelen wel een beetje zat is,dat er ook vast een hoop mensen die hier in het topic hebben gereageerd ook via marktplaats hebben gereageerd en ik kan me voorstellen dat zoiets dan wel vervelend begint te worden.
![]()
Zo slecht zal ts het niet voorhebben met de pony anders zou ze zich niet deze moeite en marktplaats moeite hebben genomen.
We kennen ts niet persoonlijk dus niet te snel iemand veroordelen hoor.
Pony komt vast goed terecht.
R.X. schreef:Hoe komt het dat de advertentie niet te zien is?
sjanien schreef:Is het definitef dat hij naar die mensen in de buurt gaat? Fijn dat je een adres hebt gevonden waar jij je goed bij voelt. Snap je keuze heel goed. en hoe sommige mensen hier oordelen moet je maar proberen te negeren. Ze lezen de helft of oordelen terwijl ze de pony nog nooit hebben gezien. Jij denkt tenminste aan het belang van je pony. Hier hebben jullie beide geen plezier aan.
anneliesdj schreef:TamaradB schreef:De prijs was prima; ik moest 175,00 betalen en omdat de pony gebracht zou worden kwam er in totaal nog 75,00 bij aan vervoerskosten en een weekje stalling op zijn huidige stal. 250,- totaal dus.Niet dus.
Ik ben benieuwd hoe het nu is? Al een oplossing?
martine0503 schreef:Ik hoop maar 1 ding, dat de shet nu eindelijk een blijvend thuis krijgt en dat ie er dan maar heel gelukkig zal gaan worden met iemand met verstand van zaken.
het is altijd zo jammer voor dit soort beestjes dat ze van eigenaar naar eigenaar gaan waardoor ze mensen over het algemeen niet aardiger gaan vinden..Maar goed ik hoop dat hij nu niet meer weg hoeft
pleiada schreef:martine0503 schreef:Ik hoop maar 1 ding, dat de shet nu eindelijk een blijvend thuis krijgt en dat ie er dan maar heel gelukkig zal gaan worden met iemand met verstand van zaken.
Dat hoop ik inderdaad ookhet is altijd zo jammer voor dit soort beestjes dat ze van eigenaar naar eigenaar gaan waardoor ze mensen over het algemeen niet aardiger gaan vinden..Maar goed ik hoop dat hij nu niet meer weg hoeft