Heleennn schreef:Nee, bedankt.. heb echt geen zin om vandaag ook nog eens al die problemen te hebben met dat beest...
Als ik zo over m'n paard zou praten zou voor mij de keus al gemaakt zijn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NWDynamite schreef:'Dat beest' daar heb jij voor gekozen. Neem dan ook je verantwoordelijkheid en ga met haar aan de slag of doe haar weg. Er zijn zo veel mensen die te lang doorsukkelen met hun paard terwijl het paard niet bij ze past, gevolg: verpeste paarden en mensen die stoppen met de paardensport. TS ik denk dat je gewoon knopen moet doorhakken en niet vergeten dat ze NU nogsteeds jouw zorg is.
jus schreef:Snap het probleem niet , als je er al iemand voor hebt zou ik haar gelijk wegdoen ook voor het dier stukken beter en misschien voorlopig goed les nemen ook hoe je met een paard om moet gaan , is niet l ullig bedoelt hoor maar het kan je natuurlijk weer gebeuren.
Heukeltje schreef:Doe het dan ook. Je had er toch al een koper voor? Regelen dan. Je kan haar niet in de stal laten staan zolang je haar nog hebt en laten verpieteren omdat jij geen zin meer hebt in 'dat beest'
Heleennn schreef:Het is ook haar karakter dat me niet meer aanstaat. Verkopen is de enige oplossing vrees ik...
Ninx schreef:Heleennn schreef:Het is ook haar karakter dat me niet meer aanstaat. Verkopen is de enige oplossing vrees ik...
Precies, en dan een flinke schop onder je kont van je moeder, en nooit meer in de buurt van een paard komen met dit nare verwende gedrag.
Ik vind je paard erg slim.... een paard snuffelt zo de verwende tutteltjes er tussenuit.
Hopelijk treft het paard het op een ander adres beter en ga jij lekker een andere hobby zoeken! Succes!
(opeens is ook volstrekt duidelijk wat er misgaat tussen ts en dit paard)
Citaat:Nee, bedankt.. heb echt geen zin om vandaag ook nog eens al die problemen te hebben met dat beest...
Ninx schreef:Citaat:Nee, bedankt.. heb echt geen zin om vandaag ook nog eens al die problemen te hebben met dat beest...
Dit is toch geen manier om over je paard te praten?
Dat je zoiets nou binnensmonds eens zegt tegen jezelf, okay... uit wanhoop.
Maar hiervan breekt echt mijn klomp.
Heleennn schreef:Als alles altijd goed gaat met je paardjes zeg je zoiets niet nee, maar heb al zoveel tijd en geld in dit paard gestoken dat MIJN klomp breekt over hoe ze het in haar kop haalt om zich zo te gedragen. Ga prima met haar om, komt dagelijks op de wei, ik ben vriendelijk tegen haar, heb geduld met haar en toch moet zij mij zo treiteren.
Heleennn schreef:Maar een dier? Een dier moet je ook goed behandelen hoor?
Heleennn schreef:Als alles altijd goed gaat met je paardjes zeg je zoiets niet nee, maar heb al zoveel tijd en geld in dit paard gestoken dat MIJN klomp breekt over hoe ze het in haar kop haalt om zich zo te gedragen. Ga prima met haar om, komt dagelijks op de wei, ik ben vriendelijk tegen haar, heb geduld met haar en toch moet zij mij zo treiteren.