Pony gekocht, vreemd gedrag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 17:43

ik ben het volledig met aerdenhout eens. als je denkt dat je het niet aankan haal er aub iemand bij die jullie kan helpen want dit paardje moet je niet samen met je kind alleen laten das ronduit een actie waar je spijt van krijgt.

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:04

Meiden dit stadium van reacties zijn we al lang voorbij..........eerst even topic lezen aub *D
gr Claudia

johanne

Re: Pony gekocht, vreemd gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:03

ben benieuwd hoe het jullie verder af gaat. Maar zo te horen zit er vordering in. Soms moet je ook gewoon geduld hebben. En dan word het straks waarschijnlijk een schat van een pony

kyaraxciara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 17:26

ik zou hem zeker niet heel erg aanpakken, maar je moet wel altijd de baad blijven ;)

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 22:49

kyaraxciara schreef:
ik zou hem zeker niet heel erg aanpakken, maar je moet wel altijd de baad blijven ;)

Heb je toevallig de moeite genomen dit topic te lezen voordat je 'm omhoog schopte? :+
Maar goed, nu we het er toch over hebben, TS, hoe is het nu? :)

0316Meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 00:33

WOW.. wat een verhaal.. jeetje..
dat mensen elkaar zo kunnen afzijken enz misschien niet het juiste woord :oo,, maar ik vind dat je het super dapper gedaan heb! Ga zo door We horen!!

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 01:31

Allereerst denk ik dat er veel mensen een puntje mogen zuigen aan jouw doorzettingsvermogen! Knap dat je steeds rustig blijft maar toch verder wilt werken met de pony met een toch wel schitterend resultaat vind ik. Verder kan je op termijn misschien toch terug gaan nadenken om het kleine meisje erop te zetten (over een half jaartje of een jaartje ongeveer).

Verder vind ik het ook weer bedroevend hoe sommige mensen hierop reageerden, beschamend gewoon. Maar dat zijn uiteraard de beste paardenmensen onder ons die natuurlijk nooit iets fout doen en alles kunnen en weten, de perfectie in hoogst eigen persoon! Gelukkig zijn zij er nog om ons op het rechte pad te houden, dank jullie wel :D .

KNAP WERK!!

ni_ne

Re: Pony gekocht, vreemd gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-10 23:33

En nog steeds gaat het erg goed.
Van de week voor het eerst met hem langs te weg gelopen, wat ook goed ging. (Wel gewoon aan de hand... )

Rijden lukt nog steeds niet echt, maar het vertrouwen in hem begint stukje bij beter terug te komen....