Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
VinAx schreef:Hmm. Ik heb gehoord dat je dan een ei op z'n hoofd moet gooien.
LACH NIET!
Serieus. Schijnt dat ze dan denken, dat ze hun hoofd gestoten hebben en het bloedt (door het druipende ei), en dat ze het daardoor niet meer zullen doen.
Nou, ik hoop dat je kunt mikken..
Anyway, de mijne doet het ook. Noem me gek, maar ik storm als een razende op hem af, nog voordat hij met zijn benen kan maaien. Het helpt. Maar ik doe het wel in m'n broek..
marieminime schreef:VinAx schreef:Hmm. Ik heb gehoord dat je dan een ei op z'n hoofd moet gooien.
LACH NIET!
Serieus. Schijnt dat ze dan denken, dat ze hun hoofd gestoten hebben en het bloedt (door het druipende ei), en dat ze het daardoor niet meer zullen doen.
Nou, ik hoop dat je kunt mikken..
Anyway, de mijne doet het ook. Noem me gek, maar ik storm als een razende op hem af, nog voordat hij met zijn benen kan maaien. Het helpt. Maar ik doe het wel in m'n broek..
dat is volgens vele een hulpmiddel bij paarden die steigeren.
Doordat ze dan denken dat ze door omhoog komen hun hoofd hebben gestoten en bloeden

het belangrijkste vind ik dat ze haar best doet voor mij . dat het niet lukt , is bijzaak ( voor een groot deel) daarna nog fijn even gepoetst in de stal . als het morgen een beetje knap weer is , zal ik kijken of ik misschien weer even het bos in kan .