Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

opisop_shop schreef:Ik zou de kopers wel aanspreken op die verwondingen, dat ze die nog niet had toen ze wegging. Heb je foto's ofzo van hoe ze eruit zag toen ze wegging, voor een confrontatie?
Hoop voor je dat ze niet daar iets heeft opgelopen waar ze jou nu mee opzadelen!

? Waves schreef:Door die krassen lijkt het er toch op dat ze gevallen is of zich verwondt heeft in de stal daar. Laten we hopen dat het dat is en geen ataxie. Ben benieuwd wat jouw dierenarts er van maakt.
Ze was niet gekeurd voor de verkoop toch? Dat is wel jammer want dan had je een stevigere zaak gehad om de dierenartskosten te verhalen op de kopers. Met alleen foto´s en ook geen contract waar dit soort dingen in vastgelegd zijn wordt dat toch wat moeilijker denk ik.
Maar goed, je hebt haar terug en hopelijk valt het allemaal wel mee.
liljebo schreef:Prikkeldraad is heel erg link. Vroeger was dat vrij gebruikelijk, helaas. Mijn oom had een jong paard, groot gebracht met de fles, waar hij gek op was. Op een dag kwamen er honden in de wei die het paard opjoegen. Het paard rende de draad in, raakte verstrikt en zwaar gewond. Het moest ter plekke worden afgemaakt.
Prikkeldraad....nee.... nooit in de buurt van mijn paarden.
PatriesCarm schreef:ze hebben terug gemaild die kras is van het te dicht langs de omheining op lopen ,nou haar hele beene zit vol en ze loopt aan die kant kreupel en goed ook zo erg dat ik niet meer op durft te rijden om te kijken of ze bij mij ook omvalt
ik laat dr nu dus ook met rust we koelen het been en de wonden verzorgen we en meet kan je niet doen
theire schreef:Er lijkt zeker een luchtje aan te zitten
Als ik ts zou ik zou ik zo snel mogelijk de rest van het bedrag
wat nog betaald moet worden bijelkaar zien te krijgen, omdat ik
bang ben dat ze anders opeens niet het geld, maar de pony terug willen als ze over een paar weken weer rad is.