corine1981 schreef:Ik werd gister door mijn paard doodgeknuffeld, wat vind je daar dan van?
Ik stond bij haar in de stal en ze heeft me compleet besnuffeld, op me gesteund, wat gelebberd hier en daar, en ik stond te genieten.
Denk dat ze het toch ergens wel lekker vinden
zulke paarden zijn er ook ja... ik kom soms maar met moeite achterin het weiland omdat ik eerst een knuffelpauze moet nemen. mn Snatje is er goed in, hij biedt ook altijd z'n fijnste plek gelijk aan, het aapje.
geldt echter niet voor alle paarden, Faram vindt knuffelen soms leuk maar hij vindt het vooral prettig als ik gewoon even met hem praat. die momenten met hem zijn veel intiemer dan het knuffelen op zich.
en dan heb je nog de paarden die wel willen maar op een afstandje blijven omdat ze wat verlegen zijn. zo ééntje hebben wij in de groep lopen nu, als je die rustig benadert en even betuttelt vindt hij het heerlijk, maar hij zal niet snel zelf komen. je kunt het bij hem echter wel al van een afstandje zien, als hij eigenlijk de aandacht wel wil. het grappige is dat dit paard wel de grote baas in de groep is en als hij wil hij dus alle anderen zo weg kan sturen.

zo'n paard kan ik niet overslaan om NIET te knuffelen
).
. 
.