Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marsje_Bon schreef:Ik lees ook even mee, mijn paard doet dit namelijk in haar automatische drinkbak, ik heb nu al 's nachts een emmer water bij haar staan omdat ze anders geen drinken heeft als ze in haar drinkbak poept! Op het begin deed ik dit niet omdat ik dacht dan went ze aan die emmer en maakt het haar niets uit of ze in haar drinkbak poept of niet, maar dat was dus niet het geval en omdat ik het belangrijk vind dat ze genoeg drinkt, die emmer dus.
Hoe leer je een paard dit af, ik lees hierboven dat het te leren is om een paard in een bepaald deel van de stal te laten poepen, nu doet mijn paard dat ook wel altijd in de hoek, maar daar zit nu ook net haar drinkbak...
jeanette schreef:Het is ze wel af te leren hoor. Die van mij doet het tenminste niet meer, want dan moet ze langer wachten op haar eten en dat vind ze beduidend minder
sophie84 schreef:Hengsel van de emmer af halen, is al het gevaar geweken en kun je hem rustig in de stal laten staanik heb thuis jullie tip eens in de groep gegooit en ik denk dat we toch maar de bak weg gaan halen en de brokken gewoon in een emmer aan bieden. Zo heel veel krijgt ze toch niet, dus ik kan er wel even op wachten.
Want een emmer los in de stal laten staan vind ik een beetje gevaarlijk. voor je het weet gaat ze er met een been in staan en bezeert ze zich.
bedankt voor de tips.
Maar in jouw geval is dat misschien niet nodig omdat je paard maar heel weinig brok krijgt. 

)