Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sherif schreef:Laura, aangezien je moeder ook ervaring heeft met paarden(in het verleden), kan zij je niet verder helpen hiermee?![]()
Daarnaast zou ik even meer info vragen aan de vorige eigenaar over je merrie, aangezien je haar onlangs hebt gekocht en zij toch al een aardig verleden met zich mee draagt, gezien haar leeftijd.

HorsesWoman schreef:Paarden zijn erg vaak agresief tegen mensen als ze hengstig zijn , maar dat duurd vaak hooguit 3 weekjes.
MandyR schreef:HorsesWoman schreef:Paarden zijn erg vaak agresief tegen mensen als ze hengstig zijn , maar dat duurd vaak hooguit 3 weekjes.
Het duurt 3 weken? Een normaal paard is iedere 3 weken een keer hengstig. Dus in jou voorbeeld zou ze altijd agressief moeten zijn. Want als die 3 weken om zijn, begint ze weer opnieuw.

MandyR schreef:@horseswoman. Ik heb het hele topic nog eens door gelezen maar, ik zie nergens staan dat dit de eerste hengstigheid in 2 jaar is. Of ik moet er over heen gelezen hebben.
De TS heeft het paard ook pas 2 maanden.
laurahi schreef:Ik zal navragen aan de vorige eigenaar wanneer ze voor het laatst henstig is geweest maar volgens mij een héle tijd geleden. Ze is namelijk al 20 en meestal zijn oude paarden veel minder vaak hengstig.
HorsesWoman schreef:laurahi schreef:Ik zal navragen aan de vorige eigenaar wanneer ze voor het laatst henstig is geweest maar volgens mij een héle tijd geleden. Ze is namelijk al 20 en meestal zijn oude paarden veel minder vaak hengstig.
Is de eigenaar niet berijd om je verder ook nog te helpen ?
Zij kent het paard tenslotte nog het beste.
laurahi schreef:HorsesWoman schreef:
Is de eigenaar niet berijd om je verder ook nog te helpen ?
Zij kent het paard tenslotte nog het beste.
Nou, die kent haar pony helemaal niet goed. Alles wat zij over Tyara vertelde was het tegendeel van waar (ze zij dat ze ongevoelig is maar ze is juist gevoelig en zulk soort dingen ben ik met Marjan tegen gekomen.
laurahi schreef:Nou, die kent haar pony helemaal niet goed. Alles wat zij over Tyara vertelde was het tegendeel van waar (ze zij dat ze ongevoelig is maar ze is juist gevoelig en zulk soort dingen ben ik met Marjan tegen gekomen.
Lovetrees schreef:Ik zou gewoon lekker gaan rijden.
en dus nu al helemaal niet laten merken dat zij de baas kan zijn.

HorsesWoman schreef:Ik vraag me af waar je moeder is in dit verhaal.
Het is toch ook haar pony.
Als ze haar wel een voetje geef , dan zou ik de DA niet bellen.
fijn dat marjan wilt komen.