Mando schreef:4 kilo brok erin terwijl hij niets doet... vind je het gek dat hij zo stuitert die kan zijn energie niet kwijt.
Zou hem eerst eens lekker terug zetten naar brok naar arbeid... 2x 1/2 ofzo
Schurftmijt kan goed verholpen worden, even overleggen met een goede Da. Daarbij als hij last heeft van zomerexceem, exceemdeken op en niet te lang op het land als er vliegjes zijn.
De makkelijkste manier is verkopen, de moelijkste manier is er achteraan gaan om uit te zoeken wat er nou precies aan de hand is en dat kost vaak tijd en geld.
Suces ik hoop dat hij een eerlijke kans krijgt.
Hij heeft altijd al 4 kilo brok gehad, en daarvoor was hij super rustig gewoon heel mak enzo.
Bij hem kan die schurftmeit niet zo goed verholpen worden, daarom open ik ook dit topic, en al die problemen die er bij komen. Want hij is al 6 keer gewassen met sebacil (als ik het zo goed schrijf?), hij gaat na 10 uur naar buiten s´ochtens, en voor 5 uur weer binnen, ook draagt hij een eczeemdeken.
Ik had vandaag ook al een berichtje geplaatst, dat de dierenarts was geweest en dat hij een lichte koliek heeft. En dat er gebeld word naar een andere arts.
Bedankt!
@ Almaz: Van dat 4 kilo brok was een advies van de dierenarts, muesli is misschien wel een idee ja.
Ja, hij staat nu ongeveer 6 maanden bij ons, maar pas sinds een week vertoont hij dit gedrag.
@ladymagic: Second opinion is aangevraagt.
De eiwitten zijn eruit.
Bedankt voor je advies.